וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 43% מבעלי מחשב אישי בישראל חוששים מאובדן או הרס של מידע אישי

ליאור הנר

31.10.2006 / 13:19

רוב הנסקרים שלא מגבים אמרו שהבעיה העיקרית היא שתהליך הגיבוי מסובך מדי



סקר חדש של סימנטק בנושא גיבוי מידע חושף, כי 43% מבעלי מחשב אישי בישראל חוששים מאובדן או הרס של מידע אישי השמור במחשב. מבין המשתמשים שלא מגבים מידע, הבעיה העיקרית שמונעת את תהליך הגיבוי היא המורכבות שלו. גם מתוך אלה שגיבו מידע, כ-55% נתקלו בבעיות בתהליך הגיבוי. הסקר נערך בקרב 499 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת במדינת ישראל.



הסקר חושף, כי בכל בית אב ישנם בממוצע 3.7 מכשירים אלקטרונים מסוגים שונים (מחשב אישי, טלפון סלולרי, מצלמה דיגיטלית, נגן מוזיקה ועוד). 81% הינם בעלי מחשב אישי בביתם. 70% נוהגים לשמור מידע במחשב האישי ו-10% לא שומרים מידע אישי. 54% נוהגים לגבות מידע אישי במחשב ו-16% נוהגים שלא לגבות מידע. מתוך הנסקרים, רבע הצהירו כי איבדו מידע בחצי השנה האחרונה.



לפי הסקר, רוב המשתמשים (75%) שומרים במחשב תמונות דיגיטליות, וקבצי מוזיקה (63%). בין סוגי המידע הנוספים הנשמרים על המחשב, ניתן למנות קבצים הקשורים לעבודה (52%), סרטים (42%), מידע על אנשי קשר (41%), קבצים פיננסים אישיים (29%) ומידע ארגוני (25%).



כשליש מהמשתמשים מגבים ל-CD או DVD, כרבע מגבים לכונן קשיח חיצוני וכחמישית מגבים לדיסק און קי או לדיסקטים. רק כ-10% ציינו כי הם מגבים את המידע לאתר אינטרנט חיצוני המיועד למטרה זו.



"בעידן הדיגיטלי של היום, משתמשי מחשב ביתיים מאחסנים במחשביהם האישיים מגוון רחב של מידע חשוב, כמו נתונים פיננסיים, תמונות, דואר אלקטרוני, ספרי כתובות, מוזיקה, ועוד", אומר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק אזור הים התיכון. "באותה עת, איומים על ביטחון הנתונים הולכים וגוברים וכוללים תוכנות ריגול, תקיפות האקרים, גניבת זהויות ונתונים אישיים, וכן כשלי חומרה ותוכנה, טעויות משתמשים, ואפילו אסונות טבע".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully