וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאלינק: גידול של 2.7% בהכנסות ל-4.2 מיליון דולר

עומרי כהן

31.10.2006 / 15:04

הוצאות על אופציות הגדילו את ההפסד הנקי ב-9.7% ל-3.9 מיליון דולר. הרווח הגולמי נותר ללא שינוי

חברת מטאלינק דיווחה על גידול של 2.7% בהכנסות ל-4.2 מיליון דולר, המפתחת שבבים לתקשורת אלחוטית וקווית בפס רחב, חשפה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2006, אשר הצביעו על שיפור לעומת הרבעון שקדם לו. עם זאת, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נרשם שיפור קל בלבד בשורה העליונה והרעה בשורה התחתונה.

ההכנסות החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-4.2 מיליון דולר, צמיחה של כ-20% לעומת הרבעון הקודם אולם, שיפור של 2.7% בלבד בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי נותר ללא שינוי בהשוואה לרבעון המקביל - 54% מסך ההכנסות.

בשורה התחתונה גדל ההפסד הנקי ב-9.7% ל-3.9 מיליון דולר (20 סנט למניה). לגידול בהפסד הנקי תרמו בעיקר הוצאות בהיקף של 290 אלף דולר, שנרשמו בגין אופציות שהוענקו למנהלים ולעובדים. הוצאות אלו נרשמו השנה לראשונה, עקב תקן חשבונאות חדש בארה"ב.

בתגובה לתוצאות הכספיות, ציין יו"ר ומנכ"ל מטאלינק, צביקה שוכמן, כי "הרבעון השלישי משקף את ההתקדמות הניכרת בדרכנו להיות ספק משמעותי של שבבי פתרונות תקשורת אלחוטיים לשוק הבידור האלקטרוני הביתי. מספר גדל והולך של יצרניות מוצרי צריכה אלקטרוניים משלבים את הדור הראשון של שבבי מטאלינק במוצרי וידיאו דיגיטליים שונים, כגון מסכים שטוחים וממירים דיגיטליים. במקביל, אנו מתקדמים בפיתוח הדור השני של השבבים, כמתוכנן, במטרה להגיע לייצור המוני ולספק את ביקוש השוק לו אנו מצפים ב-2008-2007."

במטאלינק הוסיפו, כי על פי תחזיות אנלסיטים בתעשייה, למעלה מ-13 מיליון שבבי Wi-Fi (טכנולוגיה אלחוטית לטווחים קצרים, ע"כ) יותקנו במוצרי צריכה אלקטרוניים נייחים (כולל נקודות גישה המשדרות בשני תדרים) ב-2007. "אנו ממשיכים להיות שחקן בולט בשוק, עם מוצר העונה על דרישות קריטיות בתחום הוידיאו הדיגיטלי, כולל תמיכה מלאה בתדר 5GHz בקצב של 60 Mbps לטווח של 18 מטר לפחות. אנו מאמינים, כי המספר ההולך וגדל של לקוחות פוטנציאליים, לרבות המספר הרב של יצרני מוצרי צריכה אלקטרוניים אשר בודקים את שבבי מטאלינק כעת, נותנים חיזוק נוסף למעמדו של פתרון ה-WLANPlus של החברה. אנו מעריכים, כי קו מוצרי 802.11n שלנו יהפוך למנוע צמיחה חזק, ארוך-טווח ורווחי עבור מטאלינק", הוסיף שוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully