וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר שיתוף ואחסון הקבצים eSnips השלים סבב גיוס ראשון בהיקף 2 מיליון דולר

ליאור הנר

31.10.2006 / 15:11

הכסף גויס מקרנות הון הסיכון ג'מיני ו- Greylock Partners



אתר האינטרנט eSnips.com, המאפשר אחסון ושיתוף תוכן וקבצים, הודיע היום כי השלים את סבב גיוס הכספים הראשון שלו בהיקף 2 מיליון דולר, מקרן הון הסיכון הישראלית ג'מיני ומחברת הון הסיכון Greylock Partners.



האתר מאפשר למשתמשים רשומים להעלות קבצים למאגר שיכול להכיל עד 1 גיגה בייט של מידע. לאחר מכן ניתן לתייג את המידע ולאפשר את השיתוף שלו עם משתמשים אחרים. הכספים שגויסו ישמשו להאצת פיתוח המוצר ולהרחבת נתח השוק. במקביל מונה ארז עופר, שותף ב-Greylock Partners, לשמש כחבר במועצת המנהלים של האתר.



"ככל שמתרחב השימוש באתרי שיתוף חברתי, החברות שינצחו ויזכו להוביל את השוק יהיו אלו המספקות אתר מרכזי המושך קשת רחבה של משתמשים והוא בעל יכולות מסחר אלקטרוני נרחבות", אמר ארז עופר, שותף ב-Greylock Partners. "אתר eSnips מושך קהל שהוא יותר מיינסטרים, תכונה שחשיבותה גדלה ככל שאתרי שיתוף חברתי הופכים לנפוצים כמו דואר אלקטרוני", אמר דניאל כהן, שותף מנהל בקרן הון הסיכון הישראלית ג'מיני.



אתר eSnips מעודד אנשים לשתף, ליצור קשרים, לקדם ולהפיץ את טעמיהם האישיים, תחביביהם, תחומי העניין שלהם, יצירותיהם ואספקטים אחרים של חייהם המקצועיים והאישיים המקוונים. בניגודים לשירותי שיתוף חברתיים אחרים ברשת, eSnips מאפשר למשתמשים לשתף כל סוג של קובץ - לא רק תמונות אלא גם קטעי וידיאו, אודיו, קבצי PDF או קישורים. משתמשים יכולים ליצור מרחב אינטרנט משלהם, הכולל תוכן אישי אותו יכולים המשתמשים לשמור כפרטי או לחלוק עם אחרים.



"המימון הנוסף יאפשר לנו להתרחב מהר יותר, להאיץ את פיתוח המוצר שלנו ולהציע מוצרים חדשים ללקוחות בקהילות קיימות, כמו גם למשוך משתמשים חדשים לקהילת eSnips", הסבירה יעל אליש, מנכ"ל eSnips. "לאתר יש עקומת גידול מאוד יפה בזמן האחרון, ויש קרוב למיליון משתמשים וכ-3 מיליון מבקרים שונים בחודש. יש כבר כ-5 מיליון קבצים המאוחסנים על השרתים שלנו בניו יורק, המהווים טרה בייטים רבים", מסבירה אליש.



לדבריה, המודל העסקי של האתר לא צפוי להשתנות בזמן הקרוב, והוא ימשיך להתבסס על פרסום ומכירות שמתבצעות באתר על ידי המשתמשים מהם מקבל eSnips נתח. "הפוקוס בתקופה הקרובה הוא לא על רווחים, אלא על הגדלת הקהילה והפיכת האתר לשם מוכר", מסבירה אליש. לדבריה, התוכניות הן לבצע גיוס נוסף בקרוב, על מנת להגדיל את תקציבי הפיתוח והשיווק עוד יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully