וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית מעריב זינקה ב-31% במחזור גבוה

טל לוי

31.10.2006 / 17:54

החברה האם - הכשרת היישוב טיפסה ב-14%. מניית מעריב עלתה לאור הפירסומים בדבר מכירת השליטה בה לשלדון אדלסון


מניית מעריב זינקה היום ב-31% ואילו מניית החברה האם, הכשרת היישוב, הוסיפה 14%. מעריב ריכזה היום מחזור גבוה במיוחד של יותר מ-6 מיליון שקל - מחזור עצום לעומת ממוצע מסחר של כ-20 אלף שקל בלבד. המסחר במניית ובמניית הכשרת הישוב הופסק הבוקר לאחר ש - החברה השולטת במעריב - הודיעה רשמית, כי "נוכח פרסומים שונים באמצעי התקשורת, החברה מודיעה בזאת כי נעשו אליה פניות על ידי קבוצות משקיעים שונות בדבר רכישת החזקות בחברה הנכדה, מעריב החזקות". בהכשרה הוסיפו, כי "המגעים טרם קרמו עור וגידים ולא הבשילו לכדי הסכם מחייב כלשהו".

אתמול נודע כי איש העסקים היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון, בעל אימפריה של בתי קזינו והאיש השלישי בעושרו בעולם, מנהל משא ומתן מתקדם לרכישת השליטה בעיתון "מעריב" מידי משפחת נמרודי. מקורות בענף מסרו, כי משפחת נמרודי מעוניינת למכור את "מעריב" לפי שווי של כ-200 מיליון דולר או מעט יותר. מדובר בפרמייה נאה ביותר שכן מניית "מעריב" נסחרת כיום לפי שווי של כ-450 מיליון שקל.

לאור ההודעה הפורמלית של הכשרת היישוב, עצרה הבורסה את המסחר במניה - צעד רגיל לנוכח אירועים גדולים. בשבוע שעבר הופסק המסחר גם במניית לנוכח ההודעה על החלפת המנכ"ל ישראל מקוב.

המסחר במניית מעריב הופסק בשעה 10:28 ואילו המסחר בהכשרת היישוב הופסק ב-10:30 למשך 45 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully