וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצותתים ומצטטים

19.7.2007 / 18:33

אז מה היה לנו השבוע. וואלה! עסקים מאזינה, ומביאה דברים בשם אומרם. מבטיחים לעשות שימוש נוסף בעת הצורך

"בן אדם בא, לוקח חברה שמישהו אחר הקים וקונה אותה בכוח הכסף. אם הייתה לי חברה כמו IDB, ואחד כזה היה רוצה לקנות אותה, הוא היה מקבל ממני נבוט בראש. אני מעריץ אנשים שבנו דברים מכלום" ("ידיעות אחרונות, 18.7).

אלי פפושדו תוקף את נוחי דנקנר על תגובתו לכוונת ארקדי גאידמק לרכוש את IDB. דובר IDB מסר כי דבריו של פפושדו אינם ראויים לתגובה.

.

לכבות חשמל? לכבות מזגן?

"בן אליעזר מאשר: 'מחירי החשמל צפויים לעלות'; הדרישה: ייקור בשיעור של 13%-16%" - גלובס, 18.7

ואנחנו אומרים, אולי זה הזמן לקום למחאה ציבורית, לצאת את ביתינו ולהפגין ליד חברת החשמל. רק לא לשכוח לעבור ליד הבית של אלי פפושדו ולקחת משם נבוט.



.

מתואמים עם תאומים

"מושיק תאומים וגיתם פורטר-נובלי הצליחו לשלוט במשבר אסם יממה לאחר שפרץ. תאומים: 'החוכמה היא שצריך להיות מישהו אחד שידו על ההגה. במקרה של המשבר באסם אותו 'מישהו' הוא גזי קפלן. קפלן קיבל את האופציות האפשריות לטיפול בבעיה, ובחר בדרך שהיא פחות מקובלת בניהול משברים'" (גלובס, 19.7).

תאומים מתייחס להתנצלותו הטלוויזיונית של קפלן על מחדל הקירור שאירע במחסן אסם שנחשף בתחקיר התוכנית "שומר מסך". 2.5 טונות של עוף הושמדו משום שלא הוכנסו למקררים. אז מה, מר תאומים, אפשר להגיד שעוף טוב, הכל טוב?

כאן שביתה

"יו"ר ההסתדרות: יש להיערך לשביתה כללית במשק בשבוע הבא; 'הצעת האוצר לתוספת שכר של 0.2% עד 2009 - מעליבה'" (Themarker, 18.7)

נו, יש דברים שלא צריך להסביר. זוכרים שיש לכם טיסה לטורקיה בשבוע הבא? אז זהו, שהיא לא תצא בזמן.



.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

התבאשו

"בשורה התחתונה, ההנפקה של דלק גלובל הנחילה מפח נפש למשקיעים ולהנהלה של דלק נדל"ן. הם ציפו להצפת ערך מהירה כתוצאה מההנפקה, ובמקום זאת התקיים הכתוב 'ויקו לעשות ענבים, ויעש באושים'" (TheMarker, 19.7)

אנליסט הנדל"ן של בית ההשקעות IBI מאוכזב מתוצאות ההנפקה של דלק גלובל בלונדון, שנגרמו, כפי הנראה, בגלל הערכות שווי לא ריאליות או בשל הנפקה שבוצעה מתחת לשווי הנכסים.

פד X

"הצמיחה בארה"ב תהיה נמוכה מהצפי" (YNET, 19.7)

יו"ר הפד, בן ברננקי, הציג את תחזית הצמיחה הכלכלית החצי שנתית של הבנק המרכזי, ואמר כי הצמיחה תהיה נמוכה ממה שצפה הפד בתחזית הקודמת בפברואר, וכי האינפלציה עדיין מהווה סיכון מרכזי.

נו, ומה יותר טוב מלסגור את השבוע עם חדשות קודרות ממרכז העצבים של עולם הכלכלה? שבת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully