וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום: יש לי ביצים גדולות

ערוץ החדשות האמריקאי CNN בחר בבעלת חברת הקוסמטיקה לכתבה על אשת עסקים ישראלית מצליחה. הפנינים בפנים

במחשבה ראשונה, אפשר לתהות מדוע מכל נשות העסקים הישראליות, בחר ערוץ החדשות האמריקאי CNN לעשות כתבה דווקא על פנינה רוזנבלום. במחשב שנייה, רוזנבלום מתאימה ככפפה ליד האמריקאית - בלונדינית ש"עשתה את זה" בעשר אצבעות.

"אני פועלת מהבטן" פותחת רוזנבלום בפילוסופייה העסקית שלה. "אני מרגישה, יש לי רעיונות. אני אדם מאוד יצירתי, שפועל על פי האינטואיציה".

יש לך תחושות בטן חזקות

כן, וגם ביצים גדולות.

"הסיפור של פנינה הוא סיפור מהאגדות" מתאר הכתב. "תוך שהיא ננטשת על ידי אביה בגיל צעיר, גדלה רוזנבלום בשכונת עוני, אך עם הרבה נחישות, מודרכת על ידי אמא מלאת מוטיבציה. את הפריצה הגדולה עשתה בתחרות יופי שהובילה לקריירת דוגמנות ושערי מגזינים. הכתבה מציינת גם את החלקים בקורות חייה שפנינה לבטח הייתה מעדיפה לשכוח (או שלא) - נסיונות להשתרבב אל עולם התיאטרון והמוזיקה.

רוזנבלום: "בשלב מסוים התחלתי להסתכל מסביבי. מעולם השואוביזנס הישראלי אי אפשר להפוך למיליונר. אפשר לחיות יפה, אבל לא להיות מיליונר".

הכתבה מתארת את תחילת דרכה של רוזנבלום בעולם העסקי, כשהיא לווה 20 אלף דולר מחבר ומשיקה את מוצר האיפור הראשון שלה, איפור לעיניים. רוזנבלום: "זה היה המוצר הראשון שלי. התחלתי להסתובב בכל רחבי הארץ. הייתי מלאת אמביציה וכולם היו מלאי תשבוחות".

כשהתחלת את דרכך בעולם העסקי, האם עובדת היותך אשה הקשתה עלייך?

"כולם אמרו, אם את בלונדינית ויפה, עדיף שתשתקי ותהיי יפה. את לא יכולה להיות גם יפה וגם חכמה וגם אשת עסקים והכול. הייתי צריכה להלחם עם העובדה שהייתה לי תדמית של מלכת יופי. הייתי צריכה להגיד בכל מקום: אני לא רק יפה, אני גם חכמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רוזנבלום זוכה לפרגון מ-CNN שמציינת כי הייתה חכמה מספיק בכדי לבנות עסק שמחזור ההכנסות השנתי שלו עומד על 8 מיליון דולר. בכתבה מצוינת גם העובדה שפנינה אינה בחורה צנועה ושדמותה מופיעה על אריזות המוצרים.

כשהיא מדברת על הפרויקט הנוכחי שלה, אקדמיה למקצועות הטיפוח, רוזנבלום לא טורחת לשבור את התדמית: "זה לא הכסף. זה גורם לי הנאה. הן באות בגללי. הן מסתכלות עליי כמו על אלילה והן רוצות להיות כמוני"

למרות שהעסק מתבסס ברובו על דמותה של רוזנבלום, היא מתעקשת שיש בו יותר מגימיק שיווקי. רוזנבלום: "אני תמיד אומרת שאתה צריך יותר ממוצר. אתה לא לא יכול לשטות באנשים. אתה חייב שיהיה לך מוצר טוב במחיר טוב. הדמות שלי מהווה 20% והמוצר מהווה 80%".

הראיון המלא עם פנינה רוזנבלום ישודר בתכנית Market Place Middle East ביום שישי הקרוב ב- 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully