וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט מגוייסת

רוני מולה

9.12.2008 / 13:28

כל המשק עומד על סף פיטורים אבל ב HOT דווקא מגדילים את מערך השירות ומגייסים 500 עובדים

חברת HOT החליטה להשביח את מערך שירות הלקוחות שלה ולכן החלה בתהליך גיוס של כ- 500 עובדים.
דלית כהן מנהלת מחלקת גיוס ב- HOT עונה לנו על כמה שאלות לכל מי שמעוניין להצטרף לאחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל:

"מכאן והלאה HOT רוצה להשביח את השירות ולכן המטרה היא להוסיף אנשים למערך שהוא מהחשובים אצלנו. בנוסף, החברה הקימה מסלולי עתודה ניהולית ולכן מתוך מערך שירות הלקוחות יעברו חלק מהעובדים למסלול העתודה."

אילו משרות קיימות אצלכם בימים אלה, ומהי המשרה הפופולרית ביותר?

מגוון המשרות הוא רחב מאוד וכרגע המיקוד הוא לשירות לקוחות, אבל הגיוסים לעובדים ממשיכים בכל המקצועות. בין המשרות המוצעות אפשר למצוא דרישה למנהלי פרויקטים, נציגי שירות, אנשי הנדסה ומערכות מידע, אנשי תוכן וכמובן אנשי שירות טכני ואדמיניסטרציה.

מבחינת פופולריות של המשרות, אפשר לראות שבתחום השירות יש עליה בכמות המתמודדים על כל משרה בזכות העובדה שאפשר להתקדם בקריירה מהמשרה הבסיסית ביותר לתפקידי ניהול. בנוסף, המשרות הקלאסיות והנחשקות ביותר הן משרות התוכן, השיווק ומשאבי האנוש.

מהו הנסיון שאיתו צריך להגיע ומהן תכונות העובדים שאותם אתם מחפשים?

המגויסים צריכים להיות מקצועני שירות: אלו אנשים שירותיים, משימתיים, לא מפחדים מאתגרים ואוהבי סביבה דינאמית אבל יציבה.

הניסיון שאיתו צריך להגיע הוא פחות קריטי: כל מועמד שמגיע עם נסיון בתחום ההדרכה, בין אם בצבא, או אפילו מדריך בתנועה אבל הוא שירותי יכול להיות עובד נפלא כי הוא מגיע עם יתרון על כולם.

מהו תהליך הקליטה בחברה?

במידה והמועמד נמצא מתאים, אנו יוצרים איתו קשר ומזמינים אותו ליום היכרות. המועמד יכיר את סביבת העבודה ב - HOT, יעשה סיור במוקד ויוצג לו התפקיד אליו הוא מיועד. בסוף היום המועמד יוצא כשהוא יודע האם הוא התקבל או לא. לאחר מכן מתקיים קורס הכשרה של כ- 3 שבועות עליו מקבל המועמד משכורת מלאה. בקורס מקנים לכל מועמד את הידע המקצועי ודואגים להיות לצידו עד לרגע בו הוא מרגיש ביטחון "לקפוץ למים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ולעניין הקידום

בשנת 2008 התקדמו למעלה מ – 170 עובדים למשרות שונות בתחומי השירות, הטכנולוגיות ועוד. ישנו מגוון רחב של תפקידים ואנשים רבים גדלים בתוך החברה. עובדים שהגיעו לכאן לתפקידם התעסוקתי הראשון, או כאלו שהוגדרו מראש כזמניים, למדו כאן, התפתחו והתקדמו לתפקידים אחרים בתוך הארגון. אפשרויות הגדילה והקידום כאן הן רבות והמעבר בין תפקידים הוא יחסית קל ומהיר. אצלנו יכול כל נציג להתקדם לעמדות ניהול במהירות וללא קשר לוותק שלו בחברה. אנו מתייחסים לכישרון וליכולות של העובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully