וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיקה ומגייסת

רוני קדר

4.3.2009 / 14:30

חברת פלאפון, שעוברת בימים אלה לשימוש ברשת חדשה מגייסת לשורותיה עובדים בתחומי המכירות והשיווק

הרשת הסלולרית הותיקה בארץ עושה רעש בביצה ועוברת בימים אלה לרשת המתקדמת HIGH SPEED GSM.
עם השדרוג הטכנולוגי נראה כי היא מתכוונת להגדיל משמעותית את נתח שוק הלקוחות שלה. במסגרת זו, החברה עורכת שינויים ומתגברת בכוח אדם את מערך השירות והמכירה.

כדי להבהיר מה בדיוק מחפשים, דיברנו עם מיכל בונדי-ששון מנהלת אגף כוח אדם בפלאפון.

מהו המניע לגיוס הגדול?

"לאחרונה עברה פלאפון לרשת החדשה HIGH SPEED GSM, מטכנולוגיית HSPA שזוהי טכנולוגיה מתקדמת, ובכוונתנו לעבות את מערך השירות והמכירה כדי להבטיח מענה מלא, מקצועי ואמין ללקוחותינו וכמובן גם למצטרפים החדשים. השינויים המתרחשים אצלנו עכשיו הם רבים ומאתגרים ולכן אנו זקוקים לתגבור במענה טלפוני, מענה פרונטלי וגם בקרב אנשי המכירות"

אילו משרות קיימות אצלכם בימים אלה?

"מרבית המשרות שלנו הן לתפקידי נציגים למערך השירות והמכירה : חלקם נציגים למוקדים הטלפוניים הפזורים במרכז, בירושלים ובאר שבע, וכן נציגים לפתחי השירות בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אילת. בנוסף, אנחנו מגייסים בימים אלה גם אנשי מכירות לנקודות המכירה הפזורות במרכזי קניות או אנשי מכירות המגיעים ללקוחות.

מהן תכונות העובדים אותם אתם מחפשים?

העובדים אותם אנחנו מעוניינים לגייס אל שורותינו הם אנשי שירות ומכירה צעירים ודינאמיים, בעלי יכולות תקשורת טובות ומוטיבציה להצטיין בעבודתם. הסיבה שבגללה אנו מחפשים עובדים עם פוטנציאל גבוה להצטיינות היא בגלל שכ-75% מהמשרות הניהוליות ומשרות המטה מאוישות ע"י עובדי חברה שהתקדמו ולכן חשוב לנו שעובדים חדשים שנגייס יהיו עובדים שיוכלו להשתלב בעתיד במגוון תפקידים. על העובדים האלו להיות בעלי אוריינטציה שירותית גבוהה, מוטיבציה, עם שאיפה ורצון להתקדם ולהצליח, ובעלי כושר התמדה ואחריות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהו תהליך ההכשרה?

כל נציג עובר קורס הכשרה בתשלום שאורכו כחודש ובסופו יהפוך לנציג מקצועי עם הכשרה מלאה במיומנויות המחשב, מיומנויות בין אישיות והכרות עם עולם התוכן. באופן זה, לאחר שהשלים את הקורס, יהיה הוא הגורם המוסמך לענות על כל שאלות הלקוחות ולתת מענה מטעם החברה.

באשר לתהליך קבלת המועמדים: לאחר שנתקבלו קורות החיים וסוננו, אנו מזמינים את המועמדים לימי הכרות שנקראים "יום כחול". זהו יום אבחוני שנעשה בתנאים ידידותיים, שבו בין היתר מתקיימים מבחני מחשב ומפגש הכרות.
בסוף אותו יום, שאורכו בדרך כלל כ- 5 שעות, מקבל המועמד תשובה באם עבר בהצלחה ובמרבית מהמקרים אף חותם על חוזה עבודה בסיום ההכרות.

לגבי הקידום והתנאים?

אפשרויות הקידום הן רבות ומגוונות, מאחר והחברה שמה דגש על קידום העובדים הקיימים, כך שמכרזים לתפקידי מטה ותפקידים ניהוליים נפתחים קודם כל לעובדי חברה, ורק במידת הצורך נפתחים למועמדים מחוץ לחברה. לכן כ-75% ממשרות המטה מאוישות ע"י עובדי חברה. ישנם לא מעט עובדי פלאפון שהתחילו כסטודנטים במערכי השירות והמכירות, וכיום ממלאים תפקידי מטה שונים (לדוגמא בתפקידי שיווק, כספים, משפטים, מיחשוב והנדסה). בנוסף, מוצעים לעובדינו גם תפקידי ניהול/מטה כלליים שאינם מחייבים התמחות/ידע מקצועי כלשהו.

עובדי החברה בתפקידי שירות ומכירה הם עובדים של פלאפון מהיום הראשון בעבודה ולכן נהנים מתנאים מצוינים שניתנים לעובדים. כמו כן, בחברה יש בונוסים חודשיים שמחוברים לעמידה ביעדים, סבסוד של ארוחות צהריים, מכשיר סלולרי מתקדם כולל סבסוד משמעותי של השיחות והטבות רווחה נוספות כמקובל בארגונים גדולים.

אם מצאתם את עצמכם עובדים באחד התפקידים הללו, חברת פלאפון מזמינה אותך, ששואף להתפתח ולהתקדם לעשות את זה בחברה גדולה ויציבה, חברה שפותחת בפניך אפשרויות התפתחות מגוונות וכניסה לעולם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully