וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשות בדרך לטופ

5.4.2009 / 15:39

האריזה

ז'קט שחור (3,500 שקלים אצל המעצב גדעון אוברזון) משדר לוק מוקפד ויוקרתי, ויותר מכך, הכרחי גם בקיץ, כשהטמפרטורות עולות. עדיף שיהיה מעל חולצה מכופתרת ולא פתוחה, מכנסיים שחורים ונעלי עקב קטנות וסגורות. להשיג בסטודיו אוברזון, רחוב גורדון 36, תל אביב.

ההברקה

אם הז'קט הוא סטנדרטי, השקיעו בחולצה התחתונה (420 שקלים ב-sacks) שתבריק ותאפיל על השיעמום המכסה אותה. חולצה חשופה, אפילו במקצת, תהיה בלתי הולמת. ויותר מכך, אל תתרגשו ותלכו לראיון ללא שרוולים, זה לא מכובד.

השמרנות

אם את מצוידת בחשבון בנק מנופח מלכתחילה, ואת רק מחפשת לשנות תפקיד, חולצה מכופתרת (299 שקלים ב'מאסימו דוטי' )שתלך מצויין עם מכנסיים ישרים ומחוייטים הם הפתרון בשבילך. הלוק השמרני יתאים במיוחד למנהלות עמותות או מוסדות גדולים ורווחיים במיוחד.

הצעירה המבטיחה

במידה ואת רוצה לשדר יוקרה אבל במחיר זול, לכי על הקלאסיקה ולבשי חצאית עפרון (490 שקלים ב- .ANNA .K) עם חולצה מכופתרת ומהודקת. אל תתפתי להראות את רגלייך יתר על המידה ובחרי בנעליים שטוחות שלא יעבירו את מרכז תשומת הלב אל הרגליים אלא אל מה שאת אומרת באמת. להשיג בפרישמן 75, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הנינוחה

אם כבר ללכת עם נעליים שחורות ומתוקתקות אז לעשות את זה על קטע בריאותי (699 שקלים ברשת אוריג'ינלס). למרות שהעקב גבוה, את יכולה להבטיח לעצמך ריכוז מוחלט בראיון העבודה ולא ליפול לשניות קריטיות של כאב כתוצאה מעקב גבוה מדי.

העסקנית

שכחי מתיקי הצד האופנתיים או שקי הענק, התיק המרובע והגדול מקרין כוחניות והרבה טעם טוב ולכן דווקא כאן היצמדי למראה הגברי (1390 שקלים ב'דניאלה להבי') והבטיחי לעצמך שיוויון מיני גם כשזה מגיע לתיקי מנהלים.

המדוייקת

רוצה להקרין אחריות, טעם אליטיסטי ועושר? שעון של BAUME&MERCIER הוא הפריט עבורכן. (40,750 שקלים ברשת ה.שטרן). הוא אומנם יקר אבל יבטיח עבורכן את המשכורת המנופחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully