וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבושים לג'וב

7.5.2009 / 15:25

הפרסומאית

אל משרדי הפרסום כדאי לבוא בלבוש מעודכן, שנקנה לאחרונה, ורצוי אצל מעצב ידוע ובעל שם. לעומת זאת, אל תנסו להיות מעודכנים מדי ולהופיע לבושים בבגדים צעקניים מדי. נסו את מאיה נגרי, 890 שקלים לשמלה.

הדוקטורנטית לספרות

האוניברסיטה תמיד היתה ותהיה מוסד אפור ומשעמם. בטח ובטח למרצים המעבירים בה את שיעורי מדעי הרוח והפילוסופיה, וכל שמעניין אותם הוא המאמר הבא והדיונים המעמיקים, בטח שלא אופנה מתחלפת. לכן, יתאים ז'קט משובץ שלעולם לא יעבור מן הקמפוס. 369 שקלים ברשת רנואר.

הבנקאי

איפוק זה המוטו. גם אם בתוככם מסתובב איזה נער מסיבות, השאירו אותו בבית ואל תטעו בעגיל מיותר, שרשרת צבעונית או חולצת וינטאג' בועטת. שלבו מכנסיים מחויטים עם נעליים מבריקות וחולצה מכופתרת במידות הנכונות. בדוק את החולצה ב-199.90 שקלים ואת המכנסיים ב- 399 שקלים של דניאל השטר ברשת פולגת.

האחות

חמלה, אהבה ודאגה הם המרכיבים הראשוניים אותם מחפשים המעסיקים החדשים שלכן בתור אחות. אל תבואו בלבוש מחוייט ומאופק או מרושל ונטול חן. נסו למשל את שמלת הקיץ של ANNA K במחיר של 520 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המוכרת היוקרתית

במראה מאופק ומוקפד, ובלוק ששווה סט תכשיטים מה. שטרן, היכנסי בראש מורם לראיון בחנות יהלומים אקסקלוסיבית או בוטיק לוהט בכיכר המדינה. רק אם תשדרי כי אם היה מתאפשר לך, היית רוכשת את כל החנות, יאמינו לך שבאמת תצליחי למכור משהו במחירים מופקעים. לכי על ז'קט ב-2,500 שקלים, בוטיק אמיקה.

האופר

לפני הכל חפשו את המיקום המושלם: שכונת יוקרה או יישוב מבוסס. שם יבדקו, מעבר לכף ידכם הנקייה, את האפשרות להלביש אתכם בבגדי מעצבים המתאימים לעבודת האופר. נסו את שמלת המשבצות בריפליי. 699 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully