וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מתחזקת: הכנסות של 1.7 מיליארד שקל

אמיתי זיו

10.11.2010 / 9:31

סלקום מדווחת על רבעון שלישי חזק עם הכנסות של 1.7 מיליארד שקל. הרבעון ממשיך מגמת התחזקות מתחילת השנה וסלקום מודיעה על דיבידנד של 400 מיליון שקל

סלקום מדווחת כעת לבורסה על עוד רבעון חזק, השלישי לשנת 2010. בדומה לפרטנר שדיווחה על תוצאותיה אתמול, סלקום מציגה עלייה מתונה בהכנסות אך עלייה דו ספרתית במדדים התפעוליים. הכנסות סלקום ברבעון עמדו על 1.7 מיליארד שקל, שיפור תוצאה של 3%, והכנסות החברה משירותים (לא כולל מכירות מכשירים) עמדו על 1.5 מיליארד שקל, עלייה של אחוז.

כאמור, החברה מציגה זינוק במדדים התפעוליים, הרווח התפעולי של החברה עלה ב-14% לתוצאה של 534 מיליון שקל והרווח הנקי זינק ב-15% לתוצאה של 332 מיליון שקל. סלקום מחלקת דיבידנד שגדול מהרווח הנקי - 400 מיליון שקל (או 4 שקל למנייה). ה-EBITDA של סלקום, נתון המייצג רווח תפעולי בניכוי פחת והפחתות, גדל ברבעון ב-9% והוא עומד על 716 מיליון שקל. שיעור ה-EBITDA ממחזור החברה עומד על 41% - צמיחה של 2% מהנתון ברבעון המקביל אשתקד, וזהו נתון מרשים לכל תעשייה.

בדומה למתחרה הכתומה, סלקום מדווחת על גיוס מנויים מרשים, בעיקר בהתחשב בחגי ישראל, של 35 אלף. החברה מדגישה כי כולם מנויי אשראי ולא כרטיסי חיוג. 1.1 מיליון מלקוחות סלקום הם בדור השלישי, ואכן, ההכנסות של סלקום משירותי תוכן (כולל SMS) עומדות כבר על 19% מכלל הכנסות החברה משירותים, גידול בתוצאה של 25%.

החברה תגיש בג"ץ נגד רפורמת הורדת הקישוריות

לקוח ממוצע בסלקום מדבר 334 דקות בחודש, ירידה בנתון של 1%, ומייצר לחברה הכנסה של 146 שקל בחודש, ירידה של 3% בנתון. בהודעה לבורסה סלקום מודיעה על בג"ץ שתגיש החברה בקרוב כנגד רפורמת הקישוריות: "בכוונתנו להגיש בקרוב עתירה לבג"צ, אם כי איננו יכולים לחזות את התוצאה הסופית של עתירה זו, אם תוגש. בנוסף, אנו התחלנו בהערכות הנדרשת, על מנת להתמודד עם ההשלכות של הפחתת דמי הקישוריות והדברים אמורים הן לגבי היעילות התפעולית שלנו והן לגבי איתור מקורות הכנסה נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully