וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוד'יס מותירה את דירוג האשראי של ארה"ב על כנו

9.8.2011 / 9:11

על אף האזהרות, סוכנות דירוג האשראי מוד'יס הודיעה כי היא מתירה את דירוגה של ארה"ב על כנו עקב "ההתקדמות החיובית" בדמות העלאת תקרת החוב, אולם הדגישה כי "יש עוד עבודה לעשות"

לאחר שאתמול השמיעה אזהרות, סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס הודיעה הלילה (שלישי) כי היא מותירה את דירוגה של ארצות הברית על כנו ברמה AAA, וכך סתרה את מהלכה ההיסטורי של סוכנות S&P, שהורידה בסוף השבוע שעבר את הדירוג לרמה AA+.

האנאליסט מסוכנות מוד'יס, סטיבן הס, ציין בהתייחסו להסכם הפשרה על העלאת תקרת החוב כי "הפוליטיקאים בארצות הברית התקדמו בצעד חיובי בשבוע שעבר, אולם נותרה עוד עבודה לעשות על מנת לצמצם את הגירעון התקציבי". הוא הוסיף כי הסוכנות "מתמקדת במדיניות ארצות הברית, ולא בוויכוחים הפוליטיים בקונגרס".

נשיא ארה"ב ברק אובמה נשא דברים בנוגע להורדת דירוג האשראי של ארה"ב ומשבר החוב. רויטרס
הנשיא אובמה בנאומו הכלכלי אמש, שלא הצליח להרגיע את השווקים המשתוללים/רויטרס

בדו"ח שפורסם אמש והכיל אזהרה, נכתב כי ישנו סיכוי להורדת דירוג לפני שנת 2013, במידה והאטה הכלכלית תימשך ותחזיות הצמיחה של ארצות הברית לא ישתפרו.

"למרות ההידרדרות שחלה בשנים האחרונות במצב החוב, ארצות הברית ממשיכה לנקוט צעדים שהולמים דירוג ברמה מושלמת", נכתב בדו"ח. "לאורך זמן, מצבה של ארצות הברית יעמוד בפני איום במידה ולא ייושמו אמצעים נוספים לטיפול בתקציב בטווח הארוך, אולם עדיין מוקדם לקבוע שלא יינקטו באמצעים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully