וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ידון עם נציגי המגזר השלישי על המשבר החברתי-כלכלי

ראש הממשלה נענה לדרישת הארגונים הפועלים ללא כוונת רווח, ויכנס מחר את השולחן העגול הממשקי. בדיון יוכלו ארגוני החברה האזרחית להציג את בעיותיהם על רקע המשבר החברתי-כלכלי

משרד ראש הממשלה החליט להיענות לדרישת "מנהיגות אזרחית", ארגון המאגד את כל העמותות הפועלות ללא כוונת רווח, ולכנס מחר (חמישי) את השולחן העגול הממשקי לדיון מיוחד עם נציגי המגזר השלישי על המשבר החברתי-כלכלי.

הדרישה לכינוס השולחן העגול נשמעה גם מפיהם של ארגוני החברה האזרחית במהלך כנס חירום שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב. בכנס נכחו למעלה מ- 200 עמותות, שדרשו להיות חלק בלתי נפרד מכל פתרון עתידי למשבר הנוכחי. מטרת הכינוס הינה לאפשר לנציגי המגזר השלישי להציג את הבעיות המרכזיות איתן מתמודדים ארגוני החברה האזרחית בישראל ולדון עם נציגי הממשלה בפתרונות אפשריים למשבר הנוכחי.

המחאה החברתית - כותרות אחרונות:
ליברמן על המוחים: "צעקנים בתשלום"
ועדת טרכטנברג תדלג על מעמד הביניים?
הכנסת דנה במחאה - מפגינים התעמתו עם שוטרים
מפת המחאה: 2,349 אוהלים בישראל
תוך שעות: העמוד של טרכטנברג בפייסבוק הוצף בהצעות

השולחן העגול הממשקי הינו המסגרת הראשונה בישראל העוסקת בחיזוק וקידום השיח בין המגזרים בחברה הישראלית - הממשלה, המגזר העסקי והחברה האזרחית. השולחן העגול הממשקי כולל 30 נציגים בולטים של המגזר הציבורי, המגזר השלישי והמגזר העסקי בייצוג זהה, ומטרתו להתוות וללבן מושגי היסוד וסוגיות הנוגעות לפעילות המגזרים.

"אנו מביעים סיפוק מהיענות ראש הממשלה לפנייתנו". אמר בתגובה יו"ר מנהיגות אזרחית, ד"ר יגאל בן שלום. "המחאה הציבורית בישראל מוכיחה שפתרונות שצד אחד מציע ו/או מנסה לכפות על הצד האחר, עלולים לגרום למצוקה ולעורר תרעומת. מי שירצה להתגבר על המכשול הזה יצטרך להסכים לדיאלוג פורה ומפרה, בגובה העיניים. רק כאשר ייצא 'עשן לבן', סוגיות הייסוד ילובנו וכל צד יסכים להתגמש, יוכלו הצדדים להגיע להסכמות מרחיקות לכת שכולם יוכלו לחיות איתם בשלום. השולחן העגול הוא הפורמט שיאפשר ליצור סיטואציה של win-win לכל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully