וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבית כהן הודיעה על פרישתה מתנובה ומפסגות

כהן ספגה באחרונה ביקורת בעקבות ההתנהלות בתנובה, ששיאה בחקירת רשות ההגבלים העסקיים. היא תמשיך לכהן כמנכ"ל אייפקס ישראל. שלמה רודב ימונה ליו"ר תנובה

על רקע חקירת רשות ההגבלים העסקיים המתנהלת נגד קונצרן המזון תנובה, וכן על רקע המלצות הוועדה להגברת התחרותיות במשק והמחאה הציבורית נגד תנובה, הודיעה זהבית כהן, מנכ"לית קרן אייפקס ישראל, בעלת השליטה בתנובה ובבית ההשקעות פסגות על פרישתה מתפקידי היו"ר הדירקטוריונים של תנובה ושל פסגות.

שלמה רודב, לשעבר יו"ר קבוצת התקשורת בזק, ימונה ליו"ר תנובה, וכהן צפויה לשוב לדירקטוריון פסגות לאחר תום החקירה בתנובה. רון גורטלר ישמש כיו"ר זמני של פסגות עד שיימצא יו"ר חדש.

עוד בנושא:
עקב ההתפטרות: תנובה הודיעה על הוזלת מחירים
"הסינדרלה של עולם העסקים": מי את, זהבית כהן?
אייפקס העולמית: ”מאמינים שזהבית כהן פעלה ביושר"
הפגנה, פשיטה וחקירה: היום השחור של תנובה
הפגנת הסטודנטים מול תנובה: "דורשים שקיפות מלאה"
נמשכת הירידה במכירות עקב החרם: ”לא ראינו דבר כזה"
עשרות מפגינים מול תנובה: "נגד העושק והחזירות"
חרם צרכנים על תנובה: "יביא לפתרון הקרטלים"

"קיבלתי החלטה זו על מנת לוודא שלכל חברה יהיה יושב ראש במשרה מלאה, שיקדיש את מלוא זמנו לחברה, תוך התמקדות בצמיחת החברה על רקע האקלים הכלכלי המשתנה", מסרה כהן, שתמשיך לכהן כדירקטורית בתנובה. "כפי שהצהרתי בעבר", הוסיפה, "בית השקעות צריך לפעול ללא רבב ועל כן החלטתי להשעות עצמי מכל תפקיד בפסגות, עד שרשות ההגבלים העסקיים תסיים את חקירתה בתנובה".

האם החרם על תנובה עובד? בואו לדבר על זה בפייסבוק

כהן מסרה עוד כי "תנובה תמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם רשות ההגבלים העסקיים בתקווה שהחקירה תסתיים במהירות ותוכיח שתנובה והנהלתה פעלו כשורה. מהלך זה יאפשר לי להתמקד בתפקידי כמנכ"ל אייפקס ישראל ובחיפוש אחר השקעות חדשות, תוך שאשאר מעורבת בקידום עסקיה של תנובה".

מרטין הלוסה, מנכ"ל אייפקס העולמית, מסר בתגובה כי "זהבית עשתה עבודה מצוינת בתנובה ובפסגות. אנו גאים בכך שהיא עומדת בראש המשרד הישראלי ואנו מאמינים לחלוטין ביכולתה להמשיך לאתר ולהשקיע בחברות ישראליות ולהצמיחן. לאור הנסיבות הנוכחיות, אנחנו מבינים את החלטתה ותומכים בה, ומקווים שתשוב במהרה כחברת דירקטוריון לפסגות".

נמשך החרם על תנובה: "ההנהלה פשוט מתעלמת". טל אנגלנדר
"כעת לחברת תנובה ישנה הזדמנות לכפרה מול הצרכן הישראלי"/טל אנגלנדר

"אין ומעולם לא היה לנו דבר אישי נגד זהבית כהן כאדם", מסר בתגובה איציק אלרוב, יוזם מחאת הקוטג', בשיחה עם וואלה! חדשות. "כעת לחברת תנובה ישנה הזדמנות לכפרה מול הצרכן הישראלי באמצעות הורדת המחירים ולשאר בעלי חברות מזון. זו צריכה להיות אפשרות לחשבון נפש, על המחירים שבהם עשקו את הצרכן הישראלי בשנים האחרונות".

אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, שיזמה את חרם הצרכנים על תנובה, התייחס גם הוא להודעה. "אנחנו רואים בהתפטרותה של זהבית כהן הודאה בכך שהתנהלותה של חברת 'תנובה' הינה בעייתית, והוכחה נוספת לכך שחרם הצרכנים על החברה מצליח", מסר. "המחאה הצרכנית מכוונת כנגד חברת 'תנובה' כולה ולא כנגד פרסונה אחת בה, לפיכך אנחנו ממשיכים גם השבוע בחרם הצרכנים ובמהלכו נקיים משמרות מחאה נוספות בסופרמרקטים ברחבי הארץ. אנו קוראים לשלמה רודב להודיע על הוזלת מחירים קבועה, שלא באמצעות מבצעים, באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully