וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס וטרה מיישרות קו: הורדת מחירים בעקבות תנובה

עדי דברת מזריץ

2.10.2011 / 17:47

זמן קצר לאחר הודעת שטראוס על הורדת מחירים בשיעור של עד 12% על מוצרי הגבינה והמילקי, גם טרה יישרה קו והודיעה שתוזיל את מוצריה, אולם לא ציינה את המחירים המעודכנים

שטראוס וטרה צועדות בעקבות תנובה: בשעה האחרונה הודיעה שטראוס כי תוזיל כמה ממוצרי החלב שלה בשיעור של עד 12%, והמילקי יוזל ב-8%. על פי ההודעה, ההוזלה תיכנס לתוקפה ביום רביעי הקרוב, 5 באוקטובר, יום לאחר שאמורה להתחיל ההוזלה על מוצרי תנובה.

הבוקר הודיעה תנובה כי תפעל להורדה קבועה של מחירי מוצריה בעד 15%, במהלך שייכנס לתוקף ביום שלישי הקרוב. לדברי תנובה, שווי ההוזלה המצטבר עבור הצרכן יהיה כ-125 מיליון שקל, ש-62% מתוכם ימומנו על ידי החברה.

עוד בנושא:
זהבית כהן הודיעה על התפטרותה מתנובה ומפסגות
לאחר ההתפטרות: תנובה מוזילה מחירים עד 15%
"למרות הוזלת המחירים: חרם הצרכנים יימשך"

המוצרים שמחיריהם מוזלים בתנובה הם גבינות לבנות, גבינות צהובות במדף ומעדן תנובה. כך, למשל, המחיר המומלץ לצרכן של גבינה לבנה רגילה 250 גרם יעמוד על 6.33 שקלים במקום 7.45 שקלים כיום והמחיר המומלץ לצרכן של חבילת גבינת עמק פרוסה 200 גרם יהיה 14.58 שקל במקום 17.15 שקל כיום. מנכ"ל תנובה, אריק שור, שהתייחס לנושא אמר כי "תנובה קשובה לקולו של הצרכן" וקרא לרשתות השיווק "לאמץ את ההמלצות ולתרום את חלקן להורדת המחירים".

בין המוצרים ששטראוס לא הורידה את מחירם ניתן למצוא את יוגורט דנונה, חלב בקרטון ובשקית ועוד. תנובה לא הוזילה את מחירי מעדני יופלה, הגבינות המלוחות, שוקו 'שוק', שמנת ועוד.

בניגוד לתנובה ושטראוס, החברה השלישית בגודלה בקטגוריה - טרה של החברה המרכזית למשקאות - הודיעה על הורדת מחירים מצידה, אך לא מסרה שיעורים מדוייקים להורדת המחירים ועל איזה מוצרים תחול. טרה הודיעה על הורדת המחירים זמן קצר אחרי שטראוס. מטרה נמסר כי "טרה תמשיך לדאוג לקהל צרכניה ותוריד את מחיריה בהתאם להורדת מחיר המטרה וירידות המחירים בשוק".

(עדכון ראשון: 15:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully