וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים מאיימים: שטראוס ואסם הבאות בתור

אחרי שחרם הצרכנים על תנובה הביא להורדת מחירים ולהתפטרותה של זהבית כהן מהנהלת החברה מאיימים יוזמי החרם גם על חברות נוספות. "לא ניתן עוד להתעלם מהציבור"

יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, אורי רשטיק, שלח הבוקר (שלישי) מכתב למנכ"לים של אסם, תלמה ושטראוס בו נכתב כי הן עלולות להיות החברות הבאות בתור שכנגדן ייפתח חרם צרכנים. "המחאה הצרכנית הביאה להישגים משמעותיים רבים, וכעת ברור לכולם כי לא ניתן עוד להתעלם מהקריאה של הציבור להוזיל את מחירי מוצרי המזון", כתב רשטיק.

לאיזה חרם תצטרפו? בואו להצביע בפייסבוק

עוד על חרם הצרכנים:

החרם על תנובה יימשך: "ההתפטרות היא הודאה בבעיה"
אנשי מחאת הקוטג': "לא מבצעים - הורדת מחירים"
זהבית כהן למפגינים מחוץ לביתה: "המחאה צודקת"

"ההישגים המשמעותיים של המחאה הצרכנית, גרמו למאות אזרחים לפנות אלינו ולבקש לפתוח בחרם צרכנים כנגד חברות נוספות, וביניהן גם אסם, תלמה ושטראוס", כתב רשטיק במכתבו. "זוהי הזדמנות להתגייס למען ציבור לקוחותייך", סיכם רשטיק את המכתב בקריאה למנהלי החברות להוריד באופן קבוע ומשמעותי את מחירי המוצרים.

ביום ראשון, לאחר התפטרותה של זהבית כהן מהנהלת תנובה, אמרו הסטודנטים כי החרם נגד תנובה עומד בעינו, ופעולות המחאה נגד החברה יימשכו. "אנחנו רואים בהתפטרותה של כהן הודאה בכך שהתנהלותה של חברת 'תנובה' הינה בעייתית, והוכחה נוספת לכך שחרם הצרכנים על החברה מצליח", מסר רשטיק.

"הוזלות המחירים עליהן הכריזה הבוקר חברת 'תנובה' הן הישג משמעותי הנובע מהמחאה הצרכנית שהחלו הסטודנטים לפני כחודש", הוסיף רשטיק. "יחד עם זאת, הישג זה איננו מספק. על פי פרסומים בכלי התקשורת הרווח התפעולי של אייפקס מקבוצת 'תנובה' בשנת 2010 היה מיליארד ומאה מיליון שקלים. לפיכך הכרזתה כי ההוזלה תעלה לחברה 125 מיליון שקלים מעידה על כך שהיא יכולה להכפיל את גובה ההנחה לצרכן ל-30% ועדיין להרוויח היטב". יו"ר אגודת הסטודנטים הוסיף כי "מדובר אומנם בהוזלה, אך ברור כי תנובה יכולה יותר. אנחנו קוראים למנהלי תנובה לפתוח בהידברות עם נציגי הצרכנים על מנת לתקן את הטעויות שנעשו עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully