וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור בקוטג': "הציבור מתעקש על מוצרים של תנובה"

קובי דוד

26.3.2012 / 13:24

עובדי תנובה השביתו את מרכז ההפצה הגדול בצפון, והמחסור במוצרי החלב מורגש בכל רשתות השיווק באזור. "מעולם לא תיארתי לעצמי שגביע קוטג' יהיה מצרך מבוקש כל כך"

מחסור גדול של מוצרי חלב נרשם הבוקר (שני) במרבית מרשתות השיווק בצפון. מרכז ההפצה המרכזי של חברת תנובה השוכן במפרץ חיפה הכריז על שביתה של 24 שעות, דבר שגרם לשיבושים בקווי החלוקה שאמורים לצאת אל רשתות השיווק השונות - העובדים מתוסכלים והצרכנים נלחמים ביניהם על המוצרים שעוד נותרו על המדפים.

"מעולם לא תיארתי לעצמי שגביע קוטג' יהיה מצרך מבוקש כל כך". סיפר עובד במעדנייה של רשת השיווק "רמי לוי" בעפולה. "כבר ארבעה ימים שאנחנו נאלצים להתמודד עם המחסור האדיר של הקוטג', אליו הצטרף גם השוקו וגביע יופלה. הציבור הישראלי לא יכול לקבל 'לא', הם רוצים הכול זמין ובשפע".

גם בסניף המקביל של "רמי לוי" בטבריה מחסור מוצרי החלב ניכר בקרב הצרכנים. "הילדים שלי רגילים לשתות בכל בוקר שקית של שוקו". סיפרה תושבת העיר מזל ברוך. "הם לא מוכנים לשתות שוקו מתוצרת ביתית אלא, רק כזה שקונים בסופר. אני מתפללת שהשביתה תיגמר ולא תחריף".

גם ברשת השיווק "מגה בול" בנצרת עילית נאלצים עובדי הסופר להתמודד עם המחסור. "את הצרכנים לא מעניין שיש שביתה של ועד העובדים בתנובה". סיפר אחד העובדים. "הם מוכנים לשלם כמה שצריך רק כדי להשיג גביע של קוטג'. אנחנו מסבירים להם שקיים מחסור בכל הארץ ולא רק בצפון".

ברשת המזון "יש" בטבריה מנסים להתמודד עם המחסור באמצעות מוצרי חלב דומים של חברות שונות, אולם גם זה לא עוזר. "הציבור מתעקש לרכוש רק מוצרים של תנובה, עניין של הרגל או התעקשות בגלל כל מה שקורה עכשיו עם השביתה". סיפרה אחת העובדות. "התזמון של השביתה הגיע בזמן לחוץ לפני החגים, זמן בו אלפי לקוחות עורכים קניות לפסח".

עוד על השביתה בתנובה:

העיצומים בתנובה מחריפים: שביתות במרכזי ההפצה
השביתה עולה לתנובה מיליון וחצי שקל ביום
עובדי תנובה הפסיקו גם את שיווק היופלה

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully