וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל האיסור על הטריפל: מניית הוט צונחת ב-2.6%

אמיתי זיו

18.4.2012 / 12:28

הפרסום על האיסור הצפוי על שיווק חבילת הטריפל של הוט הביא לסערה בשוק התקשורת. בעוד מניית הוט צונחת מניות בזק, סלקום ופרטנר מטפסות

האיסור הצפוי לשיווק חבילות טריפל בחברת הכבלים HOT, שנחשף הבוקר ב-TheMarker, שולח את מניית HOT לירידה של 2.6%.

HOT לא תוכל לשווק יותר חבילות טריפל עם סבסוד צולב של טלוויזיה, אינטרנט וטלפון ותצטרך להוציא את הטלוויזיה מהחבילה. ביטול הטריפל הוא חלק מחבילת ההמלצות לרפורמה בשוק הסיטוני שמשרד התקשורת צפוי לפרסם היום. מטרת המהלך הוא להקל על סלקום (באמצעות נטוויז'ן) ופרטנר (באמצעות סמייל) להיכנס בקלות לשוק הטלפון. כרגע, המחסור במוצר הטלוויזיה יוצר להן קושי להיכנס לענף. תוקף האיסור על שיווק חבילות הטריפל הוא לשנתיים או עד שיתבסס מיזם טלוויזיה חדש בארץ.

הפרסום ב-TheMarker עורר מהומה לא קטנה בשוק. בכירי HOT יצרו קשר בשעות בוקר מוקדמת עם אנשי משרד התקשורת לקבל הבהרות ובכלל ישנו לחץ על המשרד לפרסם את מסמך המדיניות הסודי. ב-HOT מבקרים בחריפות את המהלך וטוענים כי הוא יפגע בצרכן היות שחבילת התקשורת תתייקר. עוד טוענים בחברה כי מדובר בחזרה אחורה מבחינה רגולטורית לעידן של כפיית הפרדות מבניות מלאכותיות. מול מניית HOT שיורדת, מניית בזק מגיבה בעלייה של 1%, פרטנר עולה ב- 2.2% וסלקום מזנקת ב-4.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully