וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את המלצות ועדת הריכוזיות

טל שלו

22.4.2012 / 14:24

המלצות ועדת הריכזיות הובאו בפני שרי הממשלה בישיבתה השבועית ואושרו פה אחד. שטייניץ: "הוכחה שקשרי הון שלטון לא משפיעים על הממשלה"

מערכת וואלה!

(עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

שרי הממשלה אישרו היום (ראשון) פה אחד את המלצות ועדת הריכוזיות. הממשלה הטילה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר, יובל שטייניץ ושר המשפטים, יעקב נאמן, להגיש תזכיר חוק לוועדת שרים לענייני חקיקה בהקדם האפשרי. נתניהו אמר כי "החלטת הממשלה היום היא צעד נוסף להורדת יוקר המחיה. עוד בצוות 'מאה הימים' הושם דגש על הצורך לפעול להגברת התחרותיות במשק, וכבר לפני שנה וחצי הוקמה הוועדה הזו שתוצאותיה ייתקנו עיוותים שנוצרו בשנים האחרונות ושהממשלה הזאת מתקנת אותם".

עוד אמר נתניהו כי "שנים דיברו על הגבלת הקרטלים והמונופולים, אבל אנחנו עושים. בשנה וחצי האחרונות יש עבודה חשובה שנעשית בתיאום ביני ובין שר האוצר שטייניץ עם היועץ הכלכלי שלי יוג'ין קנדל ואחרים. יש כאן שורה של המלצות חשובות מאוד, מצד אחד נועזות אבל גם מידתיות על מנת להבטיח את המשך התחרותיות של המשק שלנו ועל מנת להוריד את יוקר המחיה".

גם שטייניץ התייחס למסקנות ועדת הריכוזיות ואמר כי ?בשעה טובה לאחר שנה וחצי של עבודה מאומצת נאשר את הדו"ח לטובת האינטרס הכלכלי, הציבורי והדמוקרטי. הדו"ח הזה, כמו גם דו"ח ששינסקי, מוכיחים שוב ושוב כי הממשלה הזו מתעקשת על האינטרס הציבורי. הקשר הון שלטון אינו משפיע עליה והיא מעדיפה אינטרס כלכלי ואזרחי על קשרי הון שלטון?.

עוד בנושא:

הממשלה תדון במסקנות ועדת הריכוזיות ביום ראשון

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

עדכון ראשון: 11:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully