וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים נוספים בהלו: לא ניתן להוציא שיחות לחו"ל

אמיתי זיו

24.4.2012 / 9:57

תקלה טכנית או קשיים תפעוליים? מזה כ-12 שעות לא מצליחים לקוחות חברת הלו להוציא שיחות לחו"ל דרך שירותי החברה. אם מדובר בעניין טכני, מדובר בתקלה חריגה בהיקפה

חברת השיחות הבין לאומיות הלו בקידומת 015 ירדה מהאוויר. לקוחות אינם מצליחים להוציא שיחות לחו"ל דרך המפעילה הבינלאומית כבר כ-12 שעות. לא ברור מה מקור הקושי - אם מדובר בעניין טכני או שמא מדובר בקושי כלכלי.

חברות השיחות לחו"ל רוכשות את קיבולת התעבורה לחו"ל מספקיות אחרות, וכפי שנכתב כאן לא אחת, ישנם קשיים תזרימים בהלו. גם אם מדובר בעניין טכני, מדובר בתקלה חריגה בהיקפה, ובמקרים קודמים של תקלות נרחבות התערב משרד התקשורת וחקר את מקור התקלה. תזמון התקלה אינו אידיאלי לחברה, היות שהיא עדיין מריצה קמפיין נרחב לשירותי השיחות שלה לחו"ל.

כפי שנחשף כאן הבוקר, בהלו החלה תוכנית התייעלות במסגרתה פיטרה החברה אתמול 15 עובדי מטה. בחודש שעבר התקשתה החברה להכניס לעובדים משכורות במועדן. הלו קיבלה רישיון לשיחות בין לאומיות בסוף 2011 והשיקה פעילות מסחרית בתחום השיחות לחו"ל בינואר האחרון. החברה הכריזה במארס גם על כניסה לשוק הסלולר עם פעילות MVNO אך פעילות זו לא עלתה לאוויר ואף אינה קרובה להשקה.

מהלו לא נמסרה תגובה לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • הלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully