וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ מזגזג: "אקדם תקציב חד שנתי ל-2013"

טל שלו

3.6.2012 / 10:37

בחודש שעבר הודיע שר האוצר יובל שטייניץ כי יקדם תקציב דו שנתי לשנים 2013-2014. כעת הופך השר את החלטתו ואומר כי לאור המשבר באירופה יקדם דווקא תקציב חד שנתי

שר האוצר יובל שטייניץ הודיע היום (ראשון) כי החליט להגיש תקציב חד שנתי ל- 2013, ודו שנתי ל-2014-2015. בפתח ישיבת הממשלה אמר שטייניץ כי "2013 היא שנת בחירות, ישנו חוסר וודאות קיצוני לגבי גוש היורו וסכנה לקריסת גוש היורו בשנה הקרובה, ולכן אגיש תקציב לשנה אחת בלבד ולא תקציב דו שנתי".

בחודש שעבר, סבר שטייניץ דווקא הפוך. בישיבת הממשלה הראשונה של ממשלת האחדות הרחבה הודיע שטייניץ כי יפעל להחלת תקציב דו-שנתי לשנים 2013-2014. "לאור דחיית הבחירות", אמר שטייניץ, "קיימתי התייעצויות אינטנסיביות עם הגורמים המקצועיים והמשפטיים, ואני מעריך שאמליץ לממשלה על תקציב דו-שנתי. עד היום, תקציב מתוכנן מראש סייע לשמירה על צמיחה כלכלית גם בזמן של משבר גלובלי", אמר שר האוצר, והעריך כי השותפות הקואליציוניות לא יתנגדו להצעה להחיל תקציב דו-שנתי.

שטייניץ הביע מספר פעמים את תמיכתו בתקציב הדו שנתי. בכנס "גאווה בליכוד" - תא הקהילה ההומוסקסואלית של המפלגה שנערך בחודש שעבר אמר שטייניץ כי "אין דרך אווילית יותר לנהל כלכלת מדינה מאשר תקציב חד שנתי, במיוחד בעת משבר" שטייניץ הוסיף כי "התקציב הדו שנתי מעביר את המסר שאנו מתכננים לזמן הארוך ולא מתמקדים בהישרדות ובציפה על פני המים. בימים אלו אנו שוקלים אם להמשיך בתקציב הדו שנתי, כיוון שישנן בחירות באמצע התקופה, שעלולות לחייב ממשלה חדשה לתקציב של ממשלה קודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully