וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לקיץ?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לבילוי ערב קיץ נעים. איפה כדאי לקנות פירות במחיר הנוח ביותר?

הקיץ הגיע, הטמפרטורות עולות והפירות נעשים עסיסיים יותר. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר לערב קיץ חמים וטעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף ערב לא יהיה שלם ללא אבטיח מתוק. אבטיח במשקל 9 קילוגרם כדאי לקנות ברשת יינות ביתן שם עומד מחירו על 8.91 שקלים. ברשתות שופרסל ומגה המחיר גבוה יותר ועומד על 35.91 שקלים. במחיר הענבים המלווים את האבטיח הפער קטן יותר. 1.5 קילוגרם ענבים עולים ברשת יינות ביתן 22.49 שקלים. בשרשתות שופרסל ומגה עומד המחיר על 23.99 שקלים. לימונענע מרוכז קפוא פריגת (340 גרם) כדאי לקנות ברשת שופרסל שם עומד המחיר על 8.99 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 9.99 ואילו ברשת מגה המחיר הוא 11.99 שקלים.

אך לצד הפירות והשתייה יש להתמודד גם עם פגעי הקיץ – החרקים. סנו-די דוחה יתושים כדורי סנו (50 גרם) יעלה ברשתות יינות ביתן ומגה 18.99 שקלים. ברשת שופרסל המחיר יקר קצת יותר והוא עומד על 21.29 שקלים. קוטל זבובים יתושים קיי 600 סנו (500 מ"ל) עולה ברשת יינות ביתן 19.99 שקלים. ברשת מגה עומד המחיר על 21.99 שקלים וברשת שופרסל המחיר הוא 25.79 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקיץ אפשר למצוא ברשת יינות ביתן תמורת 251.79 שקלים. אותו סל יעלה ברשת שופרסל 327.53 שקלים ואילו ברשת מגה 329.49 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.


כתבות נוספות בסדרה:

מהו סל המוצרים הזול לחגיגת הכדורגל?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול למסיבת סוף השנה?
בדיקה: האם קניית אריזות חיסכון באמת משתלמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully