וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לקמפינג?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לטיול קמפינג משפחתי. איפה כדאי לקנות את האוכל והציוד לבילוי?

תלמידי התיכונים כבר יצאו לחופשת הקיץ ובקרוב יצטרפו אליהם גם ילדי בתי הספר היסודיים. בין הקייטנות, המחנות והבילוי בבריכה או בים ינצלו משפחות רבות את הזמן המשפחתי על מנת לצאת לטייל ברחבי הארץ ואף לשהות תחת כיפת השמיים. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר לטיול קמפינג משפחתי מוצלח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרעיני תירס מתוק יכין (550 גרם) כדאי לקנות ברשת רמי לוי שם עומד המחיר על 4.89 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 4.99 שקלים. באתר רשת שופרסל עומד המחיר על 5.29 שקלים ואילו באתר רשת מגה עומד המחיר על 8.99 שקלים. חבילת פסטה מקרוני מספר 7 אסם (500 גרם) עולה ברשת רמי לוי 4.9 שקלים. ברשתות שופרסל ומגה עולה אותה החבילה 5.49 שקלים. ברשת יינות ביתן לעומת זאת המחיר גבוה קצת יותר ועומד על 5.69 שקלים.

חבילת 100 צלחות חד פעמיות עולה ברשת רמי לוי 10.3 שקלים. ברשת יינות ביתן עולה אותה חבילה 12.99 שקלים, ברשת מגה 15.99 שקלים ואילו ברשת שופרסל עומד המחיר על 17.99 שקלים. על מנת להתמודד עם מטרד היתושים והחרקים למיניהם רצוי להצטייד בסנו-די דוחה יתושים כדורי סנו (50 גרם) ברשת רמי לוי עומד המחיר על 16.99 שקלים. ברשתות יינות ביתן ומגה עומד המחיר על 18.99 שקלים ואילו ברשת שופרסל עומד המחיר על 21.29 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקיץ אפשר למצוא ברשת רמי לוי תמורת 111.54 שקלים. אותו סל יעלה ברשת רמי לוי 134.5 שקלים, ברשת שופרסל 152.64 שקלים וברשת מגה 159.04 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

כתבות נוספות בסדרה:

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לקיץ?
מהו סל המוצרים הזול לחגיגת הכדורגל?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול למסיבת סוף השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully