וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סנדי" ביטלה את הטיסה: מהן זכויות הנוסעים?

נוסעים רבים שרכשו כרטיסי טיסה לניו יורק נותרו מקורקעים עקב הסופה הגדולה הפוקדת את החוף המזרחי של ארה"ב. האם חברות התעופה יחזירו את הכסף? מה יכול הנוסע לעשות?

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

הסופה "סנדי" הפוקדת גם הבוקר (שלישי) את החוף המזרחי של ארה"ב ואת העיר ניו יורק בפרט גרמה לביטולן של כ-12,500 טיסות אל העיר וממנה ולחוסר נוחות רב לנוסעים. כעת נשאלת השאלה: מה יעלה בגורלו של מי שכבר רכש כרטיס טיסה ואינו מסוגל לממש את כרטיסו?

סופה סנדי ארה"ב. GettyImages
כ-12,500 טיסות לניו יורק וממנה בוטלו/GettyImages

מנכ"ל חברת התיירות "וואלה! טורס", אריאל אטיאס, מסביר כי "כשמדובר בכוח עליון כדוגמת אסון טבע מן הסוג שאנו עדים לו המתרחש בחוף המזרחי של ארה"ב, חברות התעופה מבחינת החוק לא נותנות פיצוי אלא מעבירות בדרך כלל את הנוסעים לטיסות הבאות. באשר למצב כרגע, אם יש דחייה של יותר מיום, חברות התעופה מגלות גמישות לתאריכים אך לטווחי זמן מוגבלים ומאפשרות לבחור תאריך אחר בטווח של שבועיים". לדברי אטיאס, "עבור נוסעים רבים הדחייה מתקבלת בהבנה ובדרך כלל הם גם מעדיפים לדחות את הנסיעה כדי לא להיקלע למזג אוויר בעייתי".

אטיאס הוסיף כי "וואלה! טורס העמידה בימים אלה מוקד לשירות הלקוחות בו ניתן מידע, וניתנת אפשרות לשנות יעדים דרך חברת התעופה באותה מדינה, לדוגמה לוס אנג'לס במקום ניו יורק". מחברת אל על נמסר כי לקוחות אשר רכשו כרטיסים לניו יורק יוכלו לדחות את מועד הטיסה ללא תשלום דמי דחייה או לבטל את הכרטיס ללא תשלום דמי ביטול על הפעולה. עוד נמסר מהחברה כי הנוסעים מתבקשים להתעדכן באתר אל על ובאמצעי התקשורת השונים בדבר חידוש הטיסות.

עוד על "סנדי":

ניו יורק תחת מים: הרוגים, הצפות והפסקות חשמל
מורה נבוכים: מה גרם לסופה האימתנית במזרח ארה"ב?
ישראלי בניו יורק: העיר התוססת הפכה לעיר רפאים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו במסלול הסופה במפה האינטראקטיבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully