וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לט"ו בשבט

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לט"ו בשבט. באיזו רשת שווה לקנות את הנשנושים המתוקים?

ט"ו בשבט בפתח ובין נטיעת העצים וחגיגות יום ההולדת לכנסת החדשה זהו גם החג של הפירות היבשים. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר לחג האילנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צימוקים בהירים (100 גרם) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד המחיר על 2.98 שקלים. ברשת עדן טבע מרקט תעלה כמות זהה 3.07 שקלים, ברשת שופרסל ישיר עומד המחיר על 3.75 שקלים, ברשת יינות ביתן יעלו הצימוקים 4.4 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט המחיר הוא 6.33 שקלים. אם חפצה נפשכם דווקא בצימוקים כהים ניתן למצוא אותם במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד המחיר על שני שקלים. ברשתות יינות ביתן ושופרסל ישיר עומד מחיר אותה כמות צימוקים על 2.5 שקלים, ברשת עדן טבע מרקט עומד המחיר על 3.07 שקלים וברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 5.33 שקלים.

אגוזי פקאן נמכר במחיר הזול ביותר ברשתות שופרסל ויינות ביתן שם עומד המחיר על 10 שקלים. ברשת עדן טבע מרקט עומד המחיר על 10.25 שקלים, ברשת רמי לוי באינטרנט על 11.57 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 14 שקלים. צנובר נמכר במחיר הזול ביותר ברשת עדן טבע מרקט תמורת 17.09 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד מחיר כמות דומה על 19.96 שקלים, ברשת יינות ביתן על 20 שקלים, ברשת שופרסל ישיר על 20.16 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 27.99 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת ט"ו בשבט אפשר למצוא ברשת עדן טבע מרקט תמורת 76.15 שקלים. אותו סל יעלה ברשת רמי לוי באינטרנט 78.46 שקלים, ברשת יינות ביתן 79 שקלים, ברשת שופרסל על 83.16 שקלים וברשת מגה באינטרנט 116.28 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר יודע לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בהוצאה הכלכלית מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully