וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי יונס: אעזוב את בנק מזרחי בעוד כשנה

הלל קורן

24.4.2013 / 16:19

תקופת הסכם העבודה של מנכ"ל בנק מזרחי טפחות אלי יונס תסתיים ב-1 באפריל 2014 טהטא הודיע כי אין בכוונתו להמשיך בתפקיד. עלות שכרו המצטברת - 94.5 מיליון שקל

מנכ"ל מזרחי טפחות (3699 +2.61%) בתשע השנים האחרונות, אלי יונס, הודיע היום (ד') בישיבת הדירקטוריון של הבנק כי אין לו כוונה להמשיך ולכהן בתפקיד מעבר לתקופת הסכם העבודה הנוכחי שלו, המסתיימת ב-1 באפריל 2014.

יונס ציין כי החליט להודיע על כך כבר כעת, קרוב לשנה לפני תום תקופת חוזה ההעסקה שלו, על מנת לאפשר לדירקטוריון לקיים תהליך מסודר ומעמיק של איתור ומינוי מנכ"ל חדש, שלא תחת לחץ לוחות זמנים.

"כהונתי כמנכ"ל מזרחי-טפחות היא התקופה הארוכה ביותר שבה שימשתי, אי פעם, בתפקיד ניהולי כלשהו במגזר הציבורי והעסקי", אמר יונס. לדבריו, חילופי הגברי הצפויים ייטיבו עם הבנק ויסייעו לו להמשיך ולהתפתח, באמצעות רעיונות וכוחות חדשים.

יונס קרא לדירקטוריון להתחיל מוקדם ככל האפשר בתהליך של איתור ומינוי מנכ"ל חדש על מנת להבטיח רציפות והמשכיות בפעילות הבנק ולצמצם למינימום את תקופת הביניים ואי-הוודאות. "זהו אינטרס ראשון במעלה של הבנק וכל בעלי העניין שלו", אמר אלי יונס.

יצוין כי מועצת המנהלים של הבנק בראשות משה וידמן החליטה להקים כבר בזמן הקרוב ועדה לאיתור מנהל כללי חדש לבנק.

עלות שכרו הכוללת של יונס (כולל המרכיב ההוני) עמדה אשתקד על 8.2 מיליון שקל או 4.3 מיליון שקל ללא המרכיב ההוני (שהוא אינו תזרימי). יונס, מתוקף מעמדו, קיבל לאורך שנות כהונתו בתפקיד חבילות אופציות די נדיבות והבנק מכיר מידי שנה בחלק משוויין כהוצאה חשבונאית. משנת 2004 נהנה יונס מעלות שכר מצטברת של כ-94.5 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי יונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully