וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונים בפסטיבל יד2 בחיפה: אספנים, קניות והופעות

הפסטיבל שנערך בשיתוף עיריית חיפה בחניון מרכז הקונגרסים בעיר מציע מוצרי יד שנייה, מוצרים מחודשים, עודפים ועוד. במסגרת הפסטיבל יופיעו הזמרים עברי לידר וקובי אפללו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

מוכרים, קונים ונהנים: בחיפה נפתח היום (רביעי) זו השנה השנייה ברציפות פסטיבל YAD2 LIVE למכירת מוצרי יד שנייה של אתר יד2 בשיתוף עם עיריית חיפה. הפסטיבל מתקיימים היום ומחר בחניון מרכז הקונגרסים בחיפה ומוצעים בו מתחמי מכירה שונים של מוצרי יד שנייה, מוצרים מחודשים, עודפים ועוד.

בין המתחמים בפסטיבל ניתן למצוא מתחם אופנת וינטג'; מתחם קטנועים ואופנועים; מתחם משפחות וילדים ומתחם אספנות. "יש לי אוסף מטורף של מכוניות מיניאטוריות שאין לי כבר איפה לשמור אותו ונמאס לי לאסוף, אני מאמין שאני יכול לצאת עם רווח יפה", מספר רוני, שיפתח דוכן אספנות בפסטיבל.

יד2. ערן גילווארג
באי הפסטיבל/ערן גילווארג

מתחם משפחות וילדים כולל כ-100 דוכנים שמאוישים על ידי ילדים שמוכרים צעצועים, משחקים וכו' לילדים אחרים; מתחם הופ ילדים להחלפת צעצועים, הופעות לילדים, דוכני יצירה והפעלות ועוד. במתחם אופנועים וקטנועים של קבוצת עופר אבניר יוצעו למכירה אופנועים וקטנועים מיד שנייה במחירים משתלמים. חברת באג תמכור מוצרי חשמל ממבחר של מותגים במחירי רצפה.

במתחם האופנה יימכרו פריטים ייחודיים מחנויות יד שנייה ווינטג', שמלות כלה, בין היתר של חנות אניצ'ה מחיפה. כמו כן, יוצב דוכן של ויצו למכירת בגדים – "הביגודית של ויצו", שכל ההכנסות ממנו יינתנו כתרומה לויצו. במתחם תתקיים גם תצוגת אופנה של בגדי יד שנייה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יד2. ערן גילווארג
במתחם האופנה יימכרו פריטים ייחודיים מחנויות יד שנייה ווינטג' ושמלות כלה/ערן גילווארג

לדברי מנכ"ל אתר יד2, יבין גיל-מור, "לכל אחד יש בבית דברים שהוא לא צריך והיה שמח למכור או למסור. אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, מעודד גם צרכנות נבונה. אנו צופים מכירות בהיקף של כחצי מיליון שקל במהלך הפסטיבל".

ראש העיר יונה יהב אמר כי הוא גאה לקיים בחיפה את הפסטיבל המבטיח כיף וחוויית קניות שונה יחד עם עידוד לצרכנות נבונה ו"שימוש מושכל" בחפצים שאין בהם צורך. "חיפה הייתה העיר הראשונה בה הוקם מרכז מחזור להכשרת מוצרים לשימוש חוזר, מתוך רצון להפוך את רכישת המוצרים מיד שנייה לעניין שבאופנה ול'טרנד' המקובל לרכישת רהיטים מיד שנייה בשווקים רבים בעולם", אמר יהב.

באתר Live.yad2.co.il ניתן למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל. "אנחנו מזמינים את גולשי האתר ליהנות בפסטיבל מכירות וקניות ענק וגם לעשות כסף על הדרך" אומר גיל-מור.

במסגרת הפסטיבל יופיעו הזמרים עברי לידר וקובי אפללו. במקביל, על במת הילדים יתקיימו הופעות של כוכבי הילדים שי ורועי ומיכל הקטנה. הפסטיבל יועבר בשידור ישיר על ידי האולפן בשטח של רדיו חיפה. הכניסה לאירוע חופשית.

וואלה! מחזיקה ב-70% מהבעלות על אתר yad2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully