וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: המנכ"ל הבא של מזרחי טפחות - אלדד פרשר

17.6.2013 / 12:14

ועדת האיתור, שבראשה עמד יו"ר הבנק, משה וידמן, אישרה פה אחד את מינויו של פרשר לתפקיד. פרשר נחשב מקורבו של יונס ובן טיפוחיו

דירקטוריון בנק מזרחי טפחות (3857 +2.01%) אישר היום (ב') את מינויו של אלדד פרשר לתפקיד מנכ"ל הבנק, במקומו של אלי יונס. זאת, בהתאם להמלצה שהתקבלה פה אחד בוועדת האיתור, שבראשה עמד יו"ר הבנק, משה וידמן. פרשר ייכנס לתפקיד בסוף אוגוסט. בשבוע שעבר חשף "גלובס" כי פרשר הוא המועמד המוביל לרשת את יונס.

הוועדה ראיינה בשבועות האחרונים מספר מועמדים ובסופו של תהליך החליטו שלושת חבריה - משה וידמן, אבי זיגלמן ויוני קפלן - להמליץ פה אחד על פרשר - סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית של מזרחי-טפחות ב-9 השנים האחרונות, לתפקיד המנכ"ל הבא של הבנק.

פרשר נחשב מקורבו של יונס ובן טיפוחיו. תמיכתו של יונס סייעה לפרשר במרוץ לניהול הבנק. יונס נחשב מנכ"ל דומיננטי מאוד בבנק, ולדעתו היה משקל בהכרעה.

פרשר עבד מ-1987 באגף החשב הכללי במשרד האוצר ומאז הוא צמוד-כפוף ליונס, שהיה החשב הכללי בין 1989 ל-1993. פרשר סיים את תפקידיו באוצר ב-2004 בתפקיד המשנה לחשב הכללי. מיד אחרי המליץ עליו יונס לתפקיד מנהל החטיבה הפיננסית בבנק.

"כחבר הנהלת הבנק בתשע השנים האחרונות היה אלדד פרשר שותף פעיל וחשוב בגיבוש התוכנית האסטרטגית של הבנק ובהתפתחות המרשימה שעשה מזרחי-טפחות בשנים אלו. מינויו למנכ"ל יבטיח המשכיות ורציפות בפעילות הבנק, תוך שימור ההישגים הקיימים והשגת יעדי התוכנית הרב-שנתית שלו", מסרו חברי ועדת האיתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully