וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הנמלים: "אנחנו לא הבעיה של המדינה הזו"

קובי מנדל

8.7.2013 / 17:22

עובדי הנמלים בחיפה ואשדוד מתכוננים למאבק בתכנית הממשלה לבניית שני נמלים פרטיים. "המחירים לא יירדו - זורים לכם חול בעיניים"

ועדי העובדים של נמלי חיפה ואשדוד, המתנגדים להקמת נמלים פרטיים, התכנסו הערב (שני) בנמל חיפה לישיבת חירום לנוכח תכנית הממשלה, כדי לדון בדרכי התגובה של העובדים. בין האפשרויות שנשקלו על ידי הוועדים: השבתת הנמלים ומאבק ציבורי, כולל חסימות צירים.

בתום הפגישה, סירבו המשתתפים למסור אילו החלטות התקבלו וציינו כי הן יימסרו בישיבה שיקיימו מחר עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

יו"ר ועד העובדים בנמל חיפה, מאיר תורג'מן, הדגיש כי שני הוועדים מאוחדים במאבק. "אנחנו תמיד מתאחדים בצרה, זה היה לפני דורנו ויהיה אחרי. אף אחד לא יצליח להפריד אותנו. התכנסנו בשביל לדון על עתיד הנמלים", אמר תורג'מן. גם אבינועם שושן, יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד הבהיר כי המאבק יישאר משותף לשני הוועדים.

מחוץ לבניין התכנסו עובדים נוספים שהביעו את התנגדותם להפרטת הנמלים וקראו קריאות גנאי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ. "אם יסגרו אותנו, המחירים לא ירדו. זורים חול בעיניים שלכם. הם רוצים מלחמה הם יקבלו מלחמה - אנחנו לא הבעיה של המדינה הזו", אמרו העובדים. ירון מזרחי, מהנדס שפרש מהמקצוע כדי לעבוד בנמל כעובד דור ב' אמר כי "אנחנו כמו לביאה פצועה שטורפת זה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully