וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב-דש: "לא נתמוך במינויים של מקורבי דנקנר"

הלל קורן

10.7.2013 / 13:47

המנכ"ל אילן רביב אמר את הדברים ברקע התנגדות מיטב-דש לתנאי העסקתו של דני נוה כיו"ר כלל ביטוח. רביב: "העניינים לא יכולים להתנהל כתמול שלשום"

ההתנגדות לתנאי שכרו של דני נוה, יו"ר כלל ביטוח, נמשכת: היום (ד') הודיע בית ההשקעות מיטב-דש כי יתנגד לתנאי העסקתו של נוה בהצבעה שתיערך בשבוע הבא.

מנכ"ל מיטב-דש, אילן רביב, אמר כי "לא נתמוך יותר במינוי מקורבים לנוחי דנקנר, אשר בפועל אינו בעל השליטה בקבוצה. לא מקובל עלינו שחברה שאמורה להימכר בתוך מספר שבועות, תמנה יו"ר קבוע מבחוץ. לכלל ביטוח יש מנכ"ל חזק ולדעתנו מינוי יו"ר זמני מקרב הדירקטורים הקיימים הוא הפתרון הנכון לחברה ולרוכש הפוטנציאלי. הגיע הזמן שכל חברות קבוצת אי.די.בי יבינו שנפל דבר והעניינים לא יכולים להתנהל כתמול שלשום".

נזכיר כי למרות שחברת הייעוץ אנטרופי המליצה אתמול לגופים המוסדיים המחזיקים במניות כלל ביטוח לאשר את תנאי העסקתו של דני נוה כיו"ר החברה, אתמול נחשף ב"גלובס" כי נוה פועל לנטרול התנגדויות הקיימות עדיין בקרב בעלי מניות בחברה. זאת באמצעות ויתור על חלק מתנאי הפרישה שלו כך שלא יהיה זכאי למלוא דמי ההסתגלות שאושרו לו בדירקטוריון כלל ביטוח במידה ויסיים את תפקידו במהלך השנה הראשונה לכהונתו.

במסגרת תנאי העסקתו של נוה, נקבע כי נוסף על תקופת הודעה מוקדמת בת 3 חודשים הוא יקבל דמי הסתגלות בגובה 6 משכורות במידה ויפוטר. מדובר ב"מצנח זהב" בהיקף של מיליון שקל לפחות, שעורר ביקורת על רקע העברת השליטה הצפויה בכלל ביטוח, שעלולה להפוך את הקדנציה של נוה בחברה לקצרה במיוחד.

כעת מציע נוה כי אם יסיים את כהונתו בשל מהלך מכירת השליטה בכלל ביטוח בשל מכירת השליטה בכלל ביטוח בשלושת החודשים הקרובים, הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של חודש אחד בלבד. אם זה יקרה לאחר מכן ועד לתום שנה לכהונתו הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של 3 חודשים. רק לאחר שנה לפחות בתפקיד הוא יהיה זכאי למענק פרישה של 6 חודשים.

אי.די.בי למתנגדים: "לזות שפתיים ולשון הרע"

אי.די.בי פרסמה מכתב תגובה למוסדיים המתנגדים למינויו של נוה, וכתבה בין היתר: "קיים חשש כי פנייתכם מונעת ממניעים צרים להשתלט על נכסיה המעולים של החברה תוך גרימת נזק עצום לחברה ולנושי החברה. נראה שכל האמצעים כשרים בעיניכם לשירות המטרה גם כאשר הם מגיעים לדרישות בניגוד לדין והוצאת לשון הרע".

החברה מציינת את האישור שנתנה אנטרופי למנות את נוה ליו"ר כלל ביטוח, לאחר הפחתה בתגמול שיקבל, ומציינת כי "הטלת דופי בכישוריו המוכחים של נוה מהווה לזות שפתיים ולשון הרע. נוה הוא אדם ראוי אשר שמו הולך לפניו ואין צורך להרחיב מעבר לכך. על עניין זה נאמר - טול קורה מבין עיניך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully