וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ממשיכה לסגור תיקים בפרשת פסגות

חן מענית

24.7.2013 / 9:40

בפרקליטות החליטו לסגור את התיק נגד שי ירון, מנכ"ל פסגות ניירות ערך לשעבר. זאת לאחר שאתמול נודע על ההסדר שהושג עם המנכ"ל לשעבר רועי ורמוס

אחרי שאתמול (ג') הודיעה הפרקליטות כי חתמה על הסדר עם רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות לשעבר, לסגירת התיק נגדו, נודע ל"גלובס" כי בפרקליטות החליטו לסגור גם את התיק נגד שי ירון, מנכ"ל פסגות ניירות ערך לשעבר.

ורמוס וירון נחשדו בעבירות של תרמית בני"ע ועבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בחשבון הנוסטרו של פסגות ניירות ערך, בנוגע למכרזי החלף שבוצעו על-ידי המדינה בספטמבר 2007 ובנובמבר 2009, ובעבירות תרמית באג"ח ממשלתיות וקונצרניות במועדים שונים בתקופה שבין 2007-2009.

פרקליטיו של ירון, עוה"ד רותי ליטבק, יצחק מרציאנו ורם קרן מסרו בתגובה כי "אנחנו מברכים על החלטת הפרקליטות לקבל את עמדתו של מר שי ירון, כפי שהוצגה בשימוע שנערך לו לפני למעלה משנתיים, לפיה מר ירון לא הפר הוראה כלשהי מהוראות הדין ולא עבר כל עבירה".

עוד מסרו הסנגורים כי "אנחנו מעריכים את הדיון המעמיק בשימוע שקיימה הפרקליטות, את הפתיחות ודרך הפעלת שיקול-הדעת וכמובן את העובדה שהטענות הצודקות של מר ירון מצאו בסופו של דבר אוזן קשבת בפרקליטות, דבר שהביא להחלטה לסגור את התיק בעניינו". "עם זאת, יש להצר על כך שנדרש פרק זמן כה ארוך לצורך קבלת ההחלטה - כשלוש שנים ממועד החקירה ולמעלה משנתיים ממועד השימוע. חלוף הזמן גרם נזקים גדולים ועוגמת נפש רבה למר ירון ולבני משפחתו, במיוחד על רקע נסיבות הפסקת עבודתו בחברת פסגות, נסיבות אשר זכו בזמנן לפרסום רב".

  • עוד באותו נושא:
  • פסגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully