וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל הבורסה יוני שמש עוזב אחרי 30 שנה

ליטל איסטמטי

24.7.2013 / 13:33

עזיבתו של שמש נעשית על רקע התפטרותה של מנכ"לית הבורסה אסתר לבנון ועזיבתו של מנהל מחלקת מינהל וכספים וסמנכ"ל בכיר נוסף - יוסי טרייסטר

בכיר נוסף עוזב את אחד העם: יוני שמש, המשנה למנכ"ל הבורסה בת"א הודיע כי החליט לסיים את תפקידו. שמש (55), שמכהן כמנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול מאז 2006, נמצא בבורסה קרוב ל-30 שנה והוא צפוי לעזוב את תפקידו בסוף השנה.

עזיבתו של שמש נעשית על רקע התפטרותה של מנכ"לית הבורסה אסתר לבנון ועזיבתו של מנהל מחלקת מינהל וכספים וסמנכ"ל בכיר נוסף - יוסי טרייסטר.

בשבוע שעבר, נזכיר, הגישה לבנון (63) לדירקטוריון הבורסה מכתב התפטרות, ועד סוף השנה גם צפויה גם היא לעזוב את התפקיד. לפני כשבועיים הודיע טרייסטר כי החליט לסיים את תפקידו, חודשיים בלבד לפני מעבר הבורסה לבניין החדש - פרויקט הדגל שניהל בשנים האחרונות. טרייסטר (66), שנמצא בתפקידו מאז 1982, צפוי לעזוב בסוף החודש.

גל העזיבות בבורסה נעשה על רקע חשיפת "גלובס" לפני כשבועיים על הקרע בין ראשי הבורסה. בעקבות חילוקי הדעות ביניהם באשר לאופן הטיפול בהצטמקות מחזורי המסחר, העביר יו"ר הבורסה, סם ברונפלד, חוות דעת לחברי הדירקטוריון, לפיה התפקוד של המנכ"לית לבנון הוא בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully