וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט דורש לעכב מינוי נאמן לכלל ביטוח, האוצר מתעקש

יוסי ניסן

22.8.2013 / 9:17

הממונה על הביטוח עודד שריג שלח מייל אמש לביהמ"ש ודרש למנות מיידית את משה טרי לנאמן של כלל ביטוח, על רקע חוסר הבהירות באי.די.בי. השופט אורנשיין דורש לעכב המינוי

התפתחות נוספת בסאגת מכירת כלל ביטוח (6,479), והתנגחות נוספת בין הממונה על הביטוח עודד שריג, לבין בית המשפט. שופט המחוזי בת"א איתן אורנשטיין הבהיר בהודעה היום כי מינוי הנאמן לחברת כלל ביטוח מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר מעוכב עד לדיון הגורלי בביהמ"ש המחוזי בת"א ביום ראשון הקרוב.

שריג שלח מייל אמש לבית המשפט וחזר על דרישתו למנות מיידית את משה טרי לנאמן של כלל ביטוח, על רקע חוסר הבהירות לגבי עתיד השליטה באי.די.בי. שריג דרש ביצוע מיידי של הוראתו להעברת אמצעי השליטה באי.די.בי, ולא להמתין להחלטת בית המשפט.

לאור כל זאת, סמוך מאד לחצות הלילה, ביהמ"ש קיבל החלטה שבשורה התחתונה אומרת כי הוא מצפה מהאוצר לכבד את החלטת ביהמ"ש לעכב את מינוי הנאמן, והוא נתן הנחיה בנושא לאי.די.בי, למשקיף אולמן, לממונה על הביטוח שריג, ולפרקליט המדינה.

בשל הודעת שריג מאתמול על מינוי הנאמן, אי.די.בי העבירה אתמול את מסמכי העברת השליטה של כלל ביטוח, וזאת עוד לפני שאורנשטיין הספיק אתמול לעכב את הוראת האוצר.

השופט אורנשטיין מבהיר בהודעה, כי הוא הורה במפורש שאם ימונה נאמן לכלל ביטוח טרם החלטת בית המשפט, אז המינוי הזה יעוכב ולכן "אין במסירת המסמכים כדי לאפשר ביצוע כל פעולות שהן מכוחם של אותם מסמכים, ואין במסירתם כדי לשנות את המצב שקדם למסירתם", לפי אורנשטיין. "בית המשפט מצפה כי החלטותיו יכובדו", כתב השופט לסיכום".

  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully