וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרווח נשימה: דנקנר קיבל הארכה של 8 שבועות

גלעד גרוסמן

26.8.2013 / 8:26

השופט איתן אורנשטיין העניק לאיש העסקים ארכה לפני הגעה להסדר נושים באי.די.בי. השופט התנה את החלטתו בהפקדת 20 מיליון שקל נוספים בקופת הנאמנות

בית המשפט המחוזי בתל אביב העניק הבוקר (שני) ארכה של שמונה שבועות לאיש העסקים נוחי דנקנר להגיש הסדר נושים עבור קונצרן החברות אי.די.בי. זאת בכפוף לכך שעד מחר יפקיד דנקנר 20 מיליון שקלים, בנוסף ל-500 מיליון שקלים שהופקדו בקופת נאמנות על ידי איש העסקים אלכסנדר גרנובסקי, שצפוי להפוך להיות השותף הבכיר באי.די.בי אם העסקה תצא לפועל. בנוסף, אישר בית המשפט את ההסכם למכירת כלל ביטוח.

אתמול הסתיים הדיום בעניין בפני השופט איתן אורנשטיין ללא הכרעה. עו"ד רם כספי, שייצג בדיון את דנקנר, אמר כי הוא זקוק לעוד 12 שבועות כדי להשלים את העסקה. הוא הוסיף כי בכוונת דנקנר להציג הצעה משופרת, גבוהה מזו של איש העסקים הארגנטינאי אלשטיין, אשר תוודא כי גם אי. די.בי פיתוח וגם אי.די.בי אחזקות ימשיכו לפעול. עוד אמר, כי במהלך הלילה התקבלה הצעה נוספת לרכישת כלל ביטוח. אולם, נציגי בעלי אגרות החוב התנגדו להצעתו החדשה של דנקנר. לטענתם, אם בידי דנקנר הצעה עדיפה על זו של אלשטיין, עליו להציג אותה בפני נאמן החברה. השופט איתן אורנשטיין תהה מדוע שנושי החברה לא יחליטו לגבי שתי ההצעות.

דנקנר התייצב לדיון בבית המשפט, לאחר שבשבוע שעבר קצב לו השופט אורנשטיין שבוע כדי להפקיד 500 מיליון שקלים, או שהשליטה באי.די.בי תילקח ממנו ותועבר לידי מחזיקי אגרות החוב. לצורך מהלך הזרמת הכספים, צירף אליו דנקנר את המשקיע היהודי-אוקראיני גרנובסקי, שמצדו מתכנן להשתלט על הקבוצה באמצעות השתלטות על חברת ההייטק אמבלייז וקופת המזומנים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully