פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      רוצים להצליח? 5 דברים שצריך לעשות כבר בבוקר

      רובנו מנסים לסחוט רק עוד כמה דקות של שינה בכל בוקר אחרי הצלצול של השעון המעורר, אבל יומם של האנשים המצליחים ביותר מתחיל הרבה לפני שרובכם פוקחים את העיניים

      בוקר טוב. שעות הבוקר עשויות להיות החברות הטובות ביותר שלכם. תאהבו את זה או תשנאו את זה, אך ניצול נכון של השעות בין הקימה ובין תחילת העבודה יכול להיות המפתח לחיים בריאים ומלאי הצלחה.

      לאתר פורבס ישראל

      היקיצה המוקדמת היא תכונה משותפת לאנשים מצליחים רבים: מנכ"לים, פוליטיקאים ושאר בעלי השפעה. מרגרט תאצ'ר התעוררה בכל יום ב-5 בבוקר, האדריכל פרנק לוייד רייט עמד על הרגליים כבר ב-4, ורוברט יגר, מנכ"ל דיסני, בשעה-4:30.

      אתם בטח חושבים שאתם עובדים הכי טוב בלילה, אך לפי מגזין .Inc דווקא אנשי בוקר הם הפעילים יותר והפרודוקטיביים יותר. מעבר לכך, לקימה המוקדמת יש גם יתרונות בריאותיים רבים.

      הנה חמישה דברים שאנשים מצליחים עושים לפני 8 בבוקר:

      התעמלות. רוב האנשים שמתאמנים באופן יומיומי, עושים זאת בבוקר. לא משנה אם מדובר בשיעור יוגה או גיחה אל לחדר הכושר, פעילות גופנית בבוקר, ממלאת את יומכם באנרגיות ותחושה נעימה של השגת מטרה. גם אם אתם לא נלהבים לעזוב את המיטה עם ציוץ הציפורים, נסו להתעורר רבע שעה מוקדם יותר ולבצע כמה שכיבות סמיכה או מתיחות שיעירו אתכם ויכינו אתכם ליום העבודה.

      מיפוי היום. מיפוי היום הוא דרך טובה למקסם את פוטנציאל הזמן. קבעו לוח זמנים, מטרות ומשימות. הבוקר הוא העיתוי המושלם, מאחר שמדובר בשעות השקטות האחרונות לפני שמתחיל יום עמוס, בהן אתם עדיין רעננים וחושבים מהר ובקלות. קביעת לוח הזמנים היא גם הזדמנות טובה לדאוג לבריאותכם הנפשית- דאגו לקבוע הפסקות להתרעננות והרגעות לאחר פגישות חשובות ומלחיצות.

      ארוחת בוקר מזינה. כולנו יודעים איך זה מרגיש למהר אל הדלת עם כוס קפה ביד וקיבה ריקה. אתם יושבים במשרד ותוהים מתי כבר תגיע שעת ארוחת הצהריים. קחו לכם זמן בבוקר כדי למלא את המצברים לקראת משימות היום. כך תוכלו להתרכז בענייני העבודה ולא בבטן המקרקרת שלכם. ארוחת בוקר אמתית היא גם זמן טוב לתקשר עם המשפחה ליד שולחן האוכל, ולהתחיל את היום במצב רוח טוב.

      רגע עם עצמכם. לצד העצות הרבות לבריאות גופנית, לעיתים נשכחת הבריאות הנפשית שלנו. השעות השקטות של הבוקר הן זמן מצוין, להתבוננות פנימית, רגיעה ואפילו מדיטציה קצרה. זמן בו אפשר לדמיין את היום שיבוא, להתרכז במטרות שעומדות בפניכם ולהתחיל את היום עם גישה חיובית.

      להתמודד עם הפחד. תמיד יש את המשימה האחת ממנה אנו פוחדים במיוחד ומצליחים לדחות אותה לאורך כל היום או השבוע. ובכל זאת, המחשבה עליה מנקרת בראשינו ומפריעה לריכוז. הפכו את המשימה הזו לראשונה ברשימת המשימות שלכם. התמודדו איתה בבוקר, כאשר אתם רעננים ומלאי כוחות ויומכם יהפוך לנעים ופשוט לעין שיעור.

      לאתר יד2 דרושים

      12 טיפים להצלחה בקריירה