וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלה הצעת אלשטיין ובן משה לרכישת אי.די.בי

אפרת פרץ

18.11.2013 / 12:28

השופט איתן אורנשטיין דחה את בקשתם לדחיית אסיפות הנושים, בטענה כי יביא הדבר לדחייה בלו"ז הסאגה כולה ולפגיעה בציפייה הלגיטימית של הנושים לסיום ההליך

שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין דחה את בקשת קבוצת דולפין בראשות אדוארדו אלשטיין וקבוצת אקסטרא הולדינג של מוטי בן משה, לדחות בשלושה ימים את הצבעת הנושים באי.די.בי המקדימה שצפויה להיערך היום, וזאת בשל הצעה משותפת חדשה שהגישו השניים.

פירוש החלטתו של אורנשטיין היא כי היום יצביעו מחזיקי האג"ח על 4 הצעות בלבד: 2 החלופות שמציעה קבוצת גרנובסקי-דנקנר, הצעתה המקורית של קבוצת דולפין של אלשטיין והצעתה המקורית של קבוצת אקסטרא של בן משה, כאשר ההצעה המשותפת לא תעלה להצבעה. במילים אחרות, ביהמ"ש פסל למעשה את ההצעה המשותפת.

"אין בידי לקבל את טענת המודיעות, לפיה הגשת ההצעה החדשה לא תחייב את דחיית ההליך כולו." כתב אורנשטיין בהחלטתו והוסיף כי דחייה באסיפות המקדימות תדחה את מועד ההרכעה בתיק (5.12), בכשבועיים.

לטענת אורנשטיין, קבלת דחיה תאפשר התמחרות בין ההצעה המשותפת החדשה של אלשטיין ובן משה, לבין הצעתם של אלכנסדר גרנובסקי ונוחי דנקנר, דבר אשר שלל בעבר. זאת ועוד, יגרור הדבר בחינה נוספת של חוות דעת המומחה בחברה ובשורה התחתונה כאמור דחייה נוספת בסאגת הסדר החוב בקונצרן, דבר שמהווה מבחינת השופט פגיעה בציפייה הלגיטימית של הנושים לסיום ההליך.

באי.די.בי פתוח מאוכזבים מהצעות ההשקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully