וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לחנוכה?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את הסל הזול ביותר של מוצרי חנוכה. אז באיזו רשת הכי שווה לעשות קניות לחג?

החורף כמעט הגיע, שעות החושך מתארכות, וחג האורים מתקרב. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר להכנת כיבוד לחג החנוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפוחי אדמה (1 ק"ג) להכנת לביבות ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד המחיר על 4.11 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד מחיר כמות דומה על 4.90 שקלים, ואילו ברשתות שופרסל אונליין ומגה באינטרנט המחיר הוא 4.99 שקלים. אם דווקא בלביבות בטטה (1 ק"ג) חשקה נפשכם, תמצאו את הבטטות במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם הוא נמכר ב-7.82 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 7.90 שקלים, ברשת שופרסל אונליין על 7.99 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 8.99 שקלים.

קונפיטורה תות יד מרדכי (340 גרם) למילוי הסופגניות נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי, שם עומד מחירה על 13.85 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 13.99 שקלים, ברשת מגה באינטרנט על 15.49 שקלים וברשת שופרסל אונליין על 15.75 שקלים. מטבעות שוקולד חלב כרמית (51 גרם) בשביל הילדים נמכרים במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 3.86 שקלים. ברשת שופרסל אונליין עומד המחיר על 3.90 שקלים, ברשת יינות ביתן על 4.79 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 5.99 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת חנוכה אפשר למצוא ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 85.39 שקלים. אותו סל יעלה ברשת יינות ביתן 97.27 שקלים, ברשת שופרסל אונליין 100.58 שקלים וברשת מגה באינטרנט 101.49 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע בנוגע לאיזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

לכתבות נוספות בסדרה:

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לראש השנה?
בדיקה: באיזו רשת הגלידות הזולות ביותר?
בדיקה: האם הבירה בבריטניה זולה יותר?

  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully