וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדיו של מוטי זיסר מבקשים לפרוע את המשכנתא שלו

עירית אבישר

15.1.2014 / 11:32

דוד והילה, ילדיו של זיסר, הגישו בקשה לבית המשפט בה הם ממבקשים לפרוע את החוב של אביהם על אחוזת הענק שלו בפתח תקוה, הנאמד בכ-16 מיליון שקל

האם ילדיו של מוטי זיסר יצליחו להציל את אחוזת הענק שלו? שני ילדיו של זיסר, דוד והילה, הגישו בקשה לבית המשפט בה נטען כי הם מעוניינים לפרוע את חוב המשכנתא של אביהם על הוילה שבה הוא מתגרור בפתח תקוה.

עוד בנושא:

המהלך שכרה את הבור של מוטי זיסר
לא רק דנקנר: השערורייה הפיננסית הגדולה של העשור
אושר הסדר החוב הגדול ביותר בתולדות המדינה

לפני מספר שבועות אלביט הדמיה, החברה שבראשה עמד זיסר, חתמה על הסדר חוב במסגרתו נמחקו חובות בהיקף של כ-2.8 מיליארד שקל וזיסר איבד את השליטה בחברה.

לפני מספר חודשים פתח בנק לאומי, נותן המשכנתא לרכישת האחוזה של זיסר בכפר גנים בפתח תקוה, בהליך של הוצאה לפועל על מנת להשיב לידיו חוב של 15.5 מיליון שקל.

אין מדובר בסתם בית, אלא באחוזה ראוותנית של 3,000 מ"ר בנויים במגרש בן שמונה דונמים. כדי לחסוך בעלויות מס רשם זיסר את הבית כרכוש השייך לחברה פרטית, שלה הוא משלם דמי שכירות.

את המשכנתא לרכישת הקרקע ולבניית הבית נתן כאמור בנק לאומי, ועם הסתבכותו של זיסר הוא החל לפגר בתשלומי המשכנתא, וכיום עומד החוב שלא סולק על כ-20 מיליון שקלים. בעקבות פניית בנק הפועלים, שהפך לכונס הנכסים של זיסר, החליט בית המשפט להעביר את האחוזה לידי כונס הנכסים, שינסה לממש אותה במחיר מקסימלי. בבנק הפועלים, אגב, מעריכים את שווי הנכס בכ-71 מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי זיסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully