וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים שלא ידעתם שאפשר לקנות ברשת

אפרת אהרוני

31.3.2014 / 8:19

לא רק סמארטפונים ובגדים, לא רק ב-Ebay ועלי אקספרס: טווח המוצרים שאפשר להשיג באינטרנט הולך וגדל. "גלובס" מציג אתרים ששווה להכיר

בנקודת הזמן הזו אפשר לומר: קניות אונליין כבר מזמן אינן נחלתם של מעטים בארץ, והצרכן הישראלי, אחרי שצלח את המחסום הראשוני הקדום, מחפש אפשרויות לקיצור זמן ודרך ולהרחבת ההיצע באמצעות האינטרנט.

לצד תחומי ההארד-קור המגוונים (אופנה, חשמל, מתנות, תרבות ועוד) - צצות מכל עבר גם במפת הסחר הישראלית חנויות נישה המציעות גם מוצרים שלא כולם יודעים שאפשר להזמין אונליין. הנה הצצה לכמה אתרים שמרחיבים את ההיצע הזה מהכיוון שלהם, ועשויים לענות על צורכיהם של צרכנים שלא ידעו על קיומן.

כלים חד פעמיים/מוצרי מסיבות

רכישת כלים חד פעמיים אינה הדבר האקולוגי ביותר, אולם פעמים רבות היא כפרקטית להפליא - בייחוד סביב חגים ואירועים חגיגיים כמו ימי הולדת. כמה אתרי אינטרנט מציעים כיום מכירה מקוונת של כלים חד פעמיים - כשהיתרון הוא במגוון המוצרים הרחב, לצד האפשרות לרכוש סטים שלמים סביב נושא או עיצוב מסוים מבלי לטרוח על מלאכת ההרכבה של הפריטים השונים.

פארטי אין א בוקס - partyinabox.co.il

האתר מציע ערכות יום הולדת שובות לב, הן בצבעוניות והן במגוון הנושאים. המחיר לא בהכרח זול אבל ההיצע מרשים, וגם כאן מגיע גם לזירת הממתקים, העוגות והפרטים הנלווים קולינרית (כמו בצק סוכר ודקורציות שונות לקישוט). לצד זה מוצעים רעיונות לשדרוג חינמי, כמו דוגמאות להדפסה לעיצוב שולחן יום הולדת.

עלות המשלוח: 20-49 שקל בהתאם לסוג המשלוח. חינם בהזמנה מ-250 שקל.

הילולה - hillula.co.il

באתר שפועל כבר קרוב לעשור מציעים כל מה שנדרש למסיבות יום הולדת, מכלים וקישוטים ועד ממתקים בתפזורת, וגם מתנות לילדים.

עלות המשלוח: 20-50 שקל בהתאם לסוג המשלוח. חינם בהזמנה מ-350 שקל.

היפ היפ - hiphip.co.il

גם כאן ניתן למצוא ערכות להגשה ע"פ נושא, כולל ייחודי לפסח, לצד כלי הגשה ייחודיים ומעוצבים למסיבות ילדים. עלות המשלוח: 20-60 שקל בהתאם לסוג המשלוח. חינם בהזמנה מ-200 שקל.

דגים ואוכל מהמעדנייה

הדליקטסן - delitlv.co.il

גם למעדניות הגורמה דריסת רגל בשוק האונליין. הדליקטסן הוא המיזם האחרון של קבוצת R2M, המפעילה בין השאר את הקופיבר, הבראסרי, הבייקריס ומלונות מונטיפיורי ורוטשילד 12. מדובר בסניף מקוון המציע מבחר מוצרים רחב: גבינות, נקניקים, יין, מאפים, חמוצים, תבלינים ועוד.

הפריבילגיה, עם זאת, שמורה לתל אביבים בלבד: מהשכונות צפוניות לירקון, עד רחוב יהודה הימית ביפו ועד יגאל אלון במזרח, ללא תשלום נוסף.

שוק הדגים - shukadagim.co.il

דגים טריים עד הבית אינם האסוציאציה הראשונה של קניות אונליין, אבל זה בהחלט עשוי להיות שדרוג רציני עבור חובבי הז'אנר. באתר "שוק הדגים" ניתן להזמין, מתוך מבחר רחב למדי, דגים טריים לפי משקל, צורת חיתוך (שלם, פילה, חריצים ועוד) - לצד דגים מתובלים מוכנים להכנה. מאחורי האתר עומד רז שרוט, נצר למשפחת דייגים ותיקה שהעתיק את עסקיו לזירת האונליין.

אזורי החלוקה נעים מרחובות וראשל"צ ועד מודיעין, שהם ואלעד (כולל, כמובן, ערי המרכז).

עלות המשלוח: חינם.

קפה

צרכנות הקפה השתדרגה פלאים בשנים האחרונות, וגם בארץ צצים אתרים המציעים מבחר תערובות ועזרים במשלוח עד הבית.

אמיגו - coffeeman.co.il

מאחורי האתר עומדת רשת חנויות קפה, המפעילה כיום חמישה סניפים בערים שונות בארץ - והוא מציע מגוון רחב במיוחד סביב עולם הקפה: מטחנות, מכונות מסוגים שונים, קפסולות, פולי קפה ותערובות, וגם שלל מאמרים ומדריכים סביב הנושא, קישורים לאתרי ידע בתחום ועוד. ההתחייבות הרשמית היא למחיר הטוב ביותר.

עלות המשלוח: חינם-15 שקלים.

קפה לנדוור - landwer.co.il

הרשת הידועה מציעה הזמנות אונליין עם כל ההיצע המתבקש: קפה, מכונות, אביזרים ומוצרי תחזוקה. האתר, כמו גם אצל הקולגות, עשיר במידע ובמדריכים למבינים ולמבינים פחות בתחום.

עלות המשלוח: 40 שקל, חינם מעל 400 שקל.

MAE CAFE - maecafe.com

בימים הקרובים ממש יחל לפעול אתר בתי הקפה MAE, משוק הכרמל, שבעליו חי לא מעט שנים בקוסטה ריקה ומייבא בלעדית תערובות מהמדינה. הקפה צבר בשנים האחרונות שלל אוהדים, וכעת תינתן האפשרות להם ולאחרים להתנסות בקפה בהזמנה מרחוק.

עלות המשלוח: 30 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תקליטים

ויניל - vinyl.co.il

מקומם של תקליטי הויניל הקלאסיים, מאמינים בעלי האתר "ויניל", לא פס מן העולם - וחובבי הז'אנר ישמחו בוודאי לגלות מבחר גדול של תקליטי ויניל וציוד נלווה, כמו מברשות לניקוי, ארוניות ומדפים לאפסון התקליטים על פי מידותיהם. לא מעט פריטים המוצעים בחנות קשים להשגה, והמעבר לפורמט אונליין עשוי לחסוך כיתות רגליים ונבירה מתמשכת בחנויות יד שנייה נישתיות המציעות מוצרים בתחום. באתר ניתן להזמין גם פריטים חדשים (ולא משומשים, כמו חלק גדול של הסחורה מטבע הדברים). אתר מציאה ומי שמגדיר את עצמו פריק של הדבר.

בדים

בדים-דים - badimdim.co.il

החנות מציעה בעיקר בדי 100% כותנה, אבל גם בדים סינטטיים כגון פליז ופשתן. זאת לצד מוצרים משלימים כמו כפתורים מיוחדים, סרטים ומוצרי סידקית היזמית אילה שפירא, שעומדת מאחורי הפעלת האתר, מבטיחה לנסות ולהשיג כל מוצר ספציפי שלקוחות יבקשו לרכוש. בכמויות גדולות יותר ניתן לבקש הצעות מחיר שונות מאלו המופיעות רשמית באתר.

ניתן לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור כמויות סיטונאיות למוצרים שאינם מופיעים בחנות. מנגד, מוצעות במחיר מוזל שאריות בדים למי שמחפש דווקא אותן.

משלוח: 7-45 שקל, בהתאם לסוג המשלוח.

בדים לי - badimli.co.il

גם בחנות הזו ניתן להזמין בדים שונים - כשכאן מתרחבים אמצעי התשלום האפשריים להעברה בנקאית או תשלום לשליח, וכן ניתן להזמין דוגמאות בדים למישוש ובדיקה בטרם הזמנה.

עלות המשלוח: 15-35 שקל בהתאם לאופן המשלוח. בתל אביב - שליח חינם מעל ל-240 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully