וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לשבועות?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את הסל הזול ביותר לחג השבועות. אז באיזו רשת הכי שווה לקנות את הגבינות והיין?

הקיץ מתקרב ואיתו החג השלישי מבין שלושת הרגלים. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לחג השבועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבינת טוב טעם חצי קשה 3% טרה (250 גרם) נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירה על 9.3 שקלים. ברשת ויקטורי באינטרנט עומד מחיר גבינה דומה על 9.9 שקלים, ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 10.4 שקלים ואילו ברשתות שופרסל אונליין ומגה באינטרנט המחיר הוא 10.9 שקלים. גם גבינה לבנה 5% טרה (500 גרם) תמצאו במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט שם עומד מחירה על 8.5 שקלים. ברשתות ויקטורי באינטרנט, שופרסל אונליין ויינות ביתן עומד מחירה על תשעה שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 10.2 שקלים.

פיצה משפחתית מעדנות (500 גרם) נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת ויקטורי באינטרנט, שם עומד המחיר על 11 שקלים. ברשת שופרסל אונליין עומד המחיר על 15.9 שקלים, ברשת רמי לוי באינטרנט על 19.4 שקלים, ברשת יינות ביתן על 24 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 24.7 שקלים. בקבוק יין קלאסיק אמרלד ריזלינג יקבי ברקן (750 מ"ל) נמכר במחיר הזול ביותר ברשת ויקטורי באינטרנט תמורת 25.2 שקלים. ברשת רמי לוי באינטרנט עומד המחיר על 25.6 שקלים, ברשת יינות ביתן 27.9 שקלים, ברשת שופרסל אונליין על 32.5 שקלים וברשת מגה באינטרנט על 33.5 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי סל הקניות הזול ביותר לחג השבועות יימצא ברשת ויקטורי באינטרנט תמורת 206.9 שקלים. אותו סל יעלה ברשת רמי לוי באינטרנט 209.5 שקלים, ברשת יינות ביתן 227.8 שקלים, ברשת שופרסל אונליין 234.6 שקלים וברשת מגה באינטרנט 251 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע על המלאי של מוצר קיים בכל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

לכתבות נוספות בסידרה:

מהו סל המוצרים הזול ביותר לל"ג בעומר?
מהו סל המוצרים הזול ביותר לפסח?
מי היתה הרשת הזולה ביותר בחג שבועות שעבר?

  • עוד באותו נושא:
  • שבועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully