וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמודדות מפתיעה לתפקיד מפתח בחברת החשמל

עמירם ברקת

29.6.2014 / 9:01

במוקד העניין של 13 אלף עובדי החברה עומדת ההתמודדות על תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש, ללא ספק האיש המשפיע ביותר בחברה על זכויות העובדים ומעמדם

שיחת היום בחברת החשמל איננה עוסקת רק במגעים לרפורמה בחברה שהתחדשו לאחרונה ובהטבות שמציעה המדינה לעובדים תמורת הסכמתם. במוקד העניין של 13 אלף עובדי החברה עומדת ההתמודדות על תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש, ללא ספק האיש המשפיע ביותר בחברה על זכויות העובדים ומעמדם. בין ארבעת המתמודדים על המשרה הנחשקת בולט שמו של בנו של עמית אוברקוביץ', יושב ראש הוועד המיתולוגי יורם אוברקוביץ' המתמודד מול מי שנחשב מקורב לראשי הוועד הנוכחי.

עוד כתבות:

חב' חשמל מספקת שירותים למתחרותיה
פיצוי לאזרחים שיסבלו מניתוקי חשמל ארוכים
חברת החשמל הפסידה 347 מיליון שקל ברבעון

יצחק (איקא) יכין, סמנכ"ל משאבי אנוש, יסיים היום את תפקידו באופן סופי. יכין הגיע לגיל פרישה כבר בסוף 2013 אך בלחץ הנהלת החברה וראשי הועד הסכים הדירקטוריון להאריך את חוזהו בחצי שנה. בחברה נימקו את המהלך החריג בכך שנוכחותו של יכין חיונית לשלבים הקריטיים של מהלך הרפורמה, למרות שבדיעבד מתברר כי המהלך עדיין לא הגיע לשלבים אלה.

להתמודדות על תפקידו של יכין ניגשו שלושה סגניו: דני מרום, עמית אוברקוביץ' ושלמה גרון ואליהם הצטרפו יהודה שקורי סגן מנהל אגף המחשבים ואורנה גולן סגנית מנהל אגף השיווק. לאחר ששקורי נפסל נותרו בהתמודדות ארבעה.

אוברקוביץ' נהנה כמובן מייחוס משפחתי יוצא דופן, אך ההימורים בחברה לגבי המחליף אינם נוטים בהכרח לטובתו. המתמודד שנתפס לדעת רבים כבעל הסיכוי הרב ביותר הוא דני מרום היה חבר ועד ארצי מטעם האקדמאים בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. מרום נחשב לחברו של יו"ר הוועד דוד (מיקו) צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully