וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך ביטוח מנהלים? יש אופציות חדשות בשוק

תוכן פרסומי

28.6.2015 / 14:30

כמה נחמד היה, אם מישהו היה בא אליכם בגיל הפרישה ונותן לכם רבע מיליון שקלים, ככה סתם, במתנה. אז הנה, נפתחה לך ההזדמנות לקבל את הכסף הזה אבל בדרך קצת אחרת

רוצה לקבל פרטים נוספים? לחץ כאן עכשיו

אם יש לך ביטוח מנהלים שנפתח אחרי יוני 2001, אז יש לך כיסוי ביטוחי ופנסיוני טוב, אבל רוב הסיכויים שהוא יקר מאוד. אם תחליף את ביטוח המנהלים במוצר מקביל וזול משמעותית, תוכל לקבל עשרות ואף מאות אלפי שקלים יותר בגיל פרישה.

ביטוחי מנהלים הם מוצר נפוץ מאוד בחמש עשרה השנים האחרונות. מדובר אמנם במוצר ביטוחי ופנסיוני טוב, אך ביטוחי מנהלים שהחלו לאחר יוני 2001 יקרים מאוד בהשוואה למוצר מקביל שיצא לאחרונה לשוק. אנו במיטב דש השקנו לאחרונה מוצר מקביל, בשם 'פרוגמל מנהלים' שנועד להתחרות בביטוחי המנהלים, הן ברמת המוצר והן ברמת המחיר. מלבד העובדה שבפרוגמל מנהלים זוכה העמית לכיסוי אובדן כושר עבודה מקיף יותר, הוא גם מקבל מוצר שעלות דמי הניהול בו נמוכה משמעותית, כשהפחתת דמי הניהול עשויה להסתכם בתוספת של מאות אלפי שקלים בגיל פרישה.

ממוצע העלויות בביטוחי המנהלים עומד כיום על דמי ניהול בשיעור של כ 4%-5% מההפקדה החודשית בכל חודש, בתוספת עלות דמי ניהול שנתית בשיעור של 1.25% מסכום הכסף שנצבר בקופה. 'פרוגמל מנהלים' הינו מוצר זול יותר אשר נמכר בדמי ניהול קבועים ואטרקטיביים של 4% מההפקדה ורק 0.5% שנתי מסכום הכסף שנצבר בקופה. זה אולי לא נשמע כפער משמעותי כל כך, אך דוגמא קטנה שהכנו ממחישה את ההבדל הגדול.

לקחנו שני אנשים בגיל 30 (גבר ואישה) עם שכר ממוצע של 10,000 שקלים בחודש, ובדקנו מה יהיה הפער בחסכון לפרוגמל מנהלים על פני זה בביטוח המנהלים. על בסיס ההנחות שלהלן, מי שיפקיד לפרוגמל מנהלים ויגיע לגיל פרישה, יזכה לתוספת חסכון של מאות אלפי השקלים. הפער בחיסכון לגבר עומד על למעלה מרבע מיליון שקלים ולאישה עומד על יותר מ-225 אלף שקלים. מדובר בפער משמעותי מאוד בכל קנה מידה, שמדגיש את חשיבות דמי הניהול האטרקטיביים של ה'פרוגמל מנהלים'.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאלות נפוצות

1. מה נותן לי 'פרוגמל מנהלים'?

הפרוגמל מנהלים נותן לך חיסכון פנסיוני לגיל פרישה דרך קופת גמל, לצד ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה עיסוקי.

2. מה עם "המקדם המובטח" בביטוח המנהלים?

על פניו מדובר ביתרון לביטוח המנהלים, אלא שבדיקה פשוטה מגלה שהמחיר אותו נדרש המבוטח לשלם עבור הבטחת המקדם הינו גבוה מאוד ובלתי סביר. חשוב לזכור שהמקדם אינו מובטח הרמטית והוא מבטיח רק הגנה מפני שינויים מפני התארכות תוחלת החיים ולא שינויים בתשואה הגלומה במקדם.

3. האם אפשר לתכנן את סכומי הביטוח למקרה מוות בפרוגמל מנהלים?

כן. בעת רכישת הביטוח, ביכולתך לקבוע את סכום הביטוח שיקיריך יקבלו במקרה מותך, ככפולה של שכר חודשי: 75 משכורות, 100 משכורות או כל מספר אחר המתאים לצרכיך.

מעוניין לשמוע על פרוגמל מנהלים? לחץ כאן

החברה המנהלת: מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ; האמור אינו מהווה ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני המתחשב בצרכים ובנתונים של כל אדם; יש לבחון כל מקרה לגופו ע"פ הצרכים המשפחתיים ומצבו הבריאותי של החוסך; החברה המבטחת: איילון חברה לביטוח בע"מ, בכפוף לתנאים המפורטים בפוליסה והוראות הדין. *קבלת קצבה ממוצר פרוגמל מנהלים, שהינה קופה שאינה משלמת לקצבה, מבוצעת באמצעות קרן הפנסיה הכללית והמקדם שלה הינו ללא הבטחת מינימום תשלומים, עם הבטחת 60% פנסיה לבן / בת זוג. **מקדם בביטוח מנהלים, מבטיח תוחלת חיים ואינו מבטיח תשואה. ***מקדם הקצבה האמור משקף חלוקה בין סכום הצבירה החזוי בפרוגמל מנהלים לקצבה החזויה בביטוח מנהלים, והכל בכפוף להנחות המפורטות. על מנת שהקצבה החזויה בפרוגמל מנהלים תהיה זהה לקצבה החזויה בביטוח המנהלים, על מקדם הקצבה בפרוגמל מנהלים לגדול, וכן על תוחלת החיים הממוצעת לגדול, כמפורט בסעיף המחשה זה. הכיסויים הביטוחיים הנרכשים בפרוגמל מנהלים, הינם בהנחה קבועה ממחירי הספר.

  • עוד באותו נושא:
  • פנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully