וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איורי הקפה הכי מיוחדים שתראו

28.1.2016 / 8:48

תשכחו מתקופה ארוכה של חיפוש אחרי רעיונות למיזמים חדשים וניצוצות שידליקו את הקריירה, ותכירו את הסטודנטים שהחליטו ללכת עם האמת שלהם עד הסוף. "נצלו את כל מה שנותנים ותספגו כמה שיותר"

ויצו חיפה - קפה. ויצו חיפה,
כוס קפה או מיצג אמנותי? תערוכת זמן קפה/ויצו חיפה

למבקרים בחודש הקרוב בבית קפה "הפינה" בשכונת הדר בחיפה מצפה הפתעה יוצאת דופן. ככל שההגעה לבית הקפה עבור צריכת מנת הקפאין היומית יכולה להיות מעניינת, תערוכה חדשה בשם "זמן קפה" תהפוך את כוס הקפה שלהם למיצג אמנותי של איורים בקצף.

מדובר בפרי המצאתה של חברת steam cc, שרתמה סטודנטים משנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית של המרכז האקדמי לעיצוב ויצו חיפה, שיצרו סדרות של עשרות איורים בפורמט עגול, אשר יודפסו על גבי קצף הקפה ההפוך וישאירו חותמם לזמן קצר. האיורים הנבחרים יכנסו למכונת ההדפסה על קפה של חברת Steam CC ויודפסו לבאי בית הקפה במהלך החודש.

ויצו חיפה - זמן קפה. ויצו חיפה,
סדרות רעיוניות-ויזואליות הומוריסטיות המעלות את רמת העניין בקפה של הבוקר/ויצו חיפה

הסטודנטים נדרשו לאייר בפורמט נתון בשחור לבן ולהתבסס על ציטוט/מחווה כלשהו מעולם האמנות והעיצוב (אמנות פלסטית, שירה, מוזיקה, ספרות, טלוויזיה, אופנה) ליצירה של סדרות רעיוניות-ויזואליות הומוריסטיות המעלות את רמת העניין בקפה של הבוקר. הפרויקט הוא בהנחייתה של מיכל דיבואה ובשיתוף פעולה עם דני לביא, הממציא ויזם - שותף בחברת Steam CC אשר המציאה את Ripples – הדפסים על קצף.

איך שלא מסתכלים על זה, נראה שהמרכז האקדמי הוותיק והמוכר ממשיך להפתיע ולחדש, זאת לאחר שבוגריו מצליחים ללכוד את תשומת הלב הציבורית עם עבודות מרשימות מהן עשויה קריירה מצליחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון סגל - ויצו חיפה. ויצו חיפה,
אלון סגל. סוג של חממה/ויצו חיפה

"בעולם האמיתי הרבה יותר קשה"

מי שנראה בדרך הבטוחה לאחת כזאת, הוא מארק יאשאייב, בוגר המחלקה למדיה, צילום וקולנוע המציג בימים אלה בגלריה לצילום של המרכז האקדמי חמישה צילומים גדולי ממדים ומיצב ספרייה.

גם אלון סגל, בוגר המחלקה למדיה, צילום וקולנוע, מציג בימים אלה את עבודתו parallelograms בתערוכה במוזיאון הרצליה. העבודה היא וידאו שהוא קולאז' ב-360 מעלות שניתן לצפות בו רק בעזרת משקפי תלת ממד VR המאפשרת לצופה חווית מרחב אחרת.

סגל הסביר מה הוביל אותו ללמוד את רזי היצירה בויצו חיפה והודה כי התלבט האם ללמוד פסיכולוגיה או לפנות לתחום המדיה, הצילום והקולנוע. "מצאתי את הדרך לשלב את שתיהן: יש לי תשוקה ואובססיה לצילום, המאפשרת לי להתקרב, לגעת ולהיות באינטראקציה עם אנשים. מצד שני אני אוהב לצאת לרחוב עם מצלמה, לייצר אינטראקציה עם אנשים זרים ולצלם אותם ולהיות נוכח מולם".

על תקופת הלימודים, שהוציאה ממנו את פירות היצירה אמר: "הרגשתי שיש שם משהו אחר. אווירה נעימה, טובה ואינטימית. האנשים שם גרמו לי להרגיש בנוח, לעומת מקומות אחרים. הרגיע אותי להירשם לשם בתקופה לא פשוטה של חיפוש מוסד ללמוד בו.

ויצו חיפה הוא סוג של חממה שמאפשרת לך להיות מאוד טוטאלי בלימודים. נהניתי לתת את כולי למטרת הלמידה וספיגת הידע. למזלי התאפשר לי ליצור ללא סוף ולצמוח בתהליך הלמידה".

מארק יאשייב. ויצו חיפה,
הדרך הבטוחה לקריירה. עבודתו של מארק יאשייב/ויצו חיפה

בכלל, נראה שלימודים בויצו חיפה הם רק התחנה הראשונה בדרך לקריירה פורה. סיפור הצלחה נוסף שייך לשתי בוגרות של המחלקה לעיצוב אופנה, חלי קלקשטיין ויעל אייזנברג שחברו יחד כדי לפתוח סטודיו לעיצוב שמלות כלה. "הלימודים הם סוג של חממה ופיקניק", הן אומרות כיום.

"בעולם האמיתי הרבה יותר קשה. נצלו את כל מה שנותנים ותספגו כמה שיותר. אל תשכחו - הלימודים קשים בכל מקום, מבחינת לחץ ולוח זמנים, אבל בויצו חיפה תקבלו תמיכה אישית, יחס חם והרגשה ביתית. נכון, קל להישבר, אבל היחס שמעניקים שם עוזר ברגעים הקשים להמשיך ולשרוד.
"הגישה היא תקשורת בגובה העיניים. כאן יוצאים בתום הלימודים עם המון כלים וידע אבל בלי אגו מנופח. בהמשך הדרך, הגישה הזאת תעבור גם ללקוחות שלכם - דברו איתם בגובה העיניים וללא אגו. אנשים אוהבים ומעריכים את זה".

ב-5.2.2016 יתקיים במרכז האקדמי ויצו חיפה יום פתוח במסגרתו יוצגו כלל מסלולי הלימוד לפרטים נוספים לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully