וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מימנתם: קופסת אוכל שהצליחה לגייס 1.2 מיליון דולר

אביב מזרחי

1.3.2016 / 8:30

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: האם נמצאה הדרך להקל על בעלי החתולים, פוליטיקה בקטנה ולא תאמינו איך אפשר לקחת אוכל לעבודה

1. בובות ברני סנדרס

המוצר: הסטודיו לעיצוב FCTRY בברוקלין ממשיך לגלות מעורבות פוליטית. אחרי שבעבר הוציא הסטודיו בובות של הילרי קלינטון וברק אובמה, מנסה הסטודיו לתרום לקמפיין של ברני סנדרס (ולעצמו), ובסופו של דבר "ליצור דרך כיפית לשתף אנשים אמיתיים ועסקים קטנים בפוליטיקה".

עמוד המוצר

רוצים? הבובה עולה 20 דולר והחברה תתרום דולר אחד מכל מכירה לקמפיין של סנדרס. המשלוח ביולי.

מספרים: הקמפיין בן 36 ום לבובות עלה ביום רביעי שעבר ועבר את יעד הגיוס של 15 אלף דולר כבר ביום הראשון. כעת הוא עומד על 107,089 דולר שישלמו 3,748 איש.

את ההצלחה היחסית אפשר לזקוף לזכות היותה של החברה מוכרת. לעמוד הפייסבוק שלה יש כמה אלפי מנויים שקיבלו מיד מידע על הקמפיין.

וצריך להגיד שזה רעיון וביצוע מעולים. ושהבובה דומה לסנדרס בניגוד למקרה של הילרי.

2. Luuup: ארגז צרכים לחתול

המוצר: ארגז הצרכים לחתול הזה הוא בעצם 3 גיגיות שמורכבות אחת על השנייה. הסוד הוא שהן בעצם מסננת עם חורים שאינם חופפים וכך במקום לנקות את הארגז של החתול עם כף, לוקחים את הגיגית העליונה ומרימים, החול נופל, הצרכים נשארים, הולכים לפח והגיגית הופכת להיות התחתונה ביותר.

עמוד המוצר

רוצים? הם לא שולחים לכאן. בארה"ב ובקנדה עבור 49 דולר + משלוח תקבלו יחידה אחת כמו 3,000 בעלי חתולים אחרים

מספרים: הפרויקט הגיע לאוויר העולם באמצע ינואר. עד ה-30 לחודש הוא חצה את יעד הגיוס 50 אלף דולר קנדי שהם כ-142 אלף שקל. את השבוע שעבר הוא חתם על 600 אלף דולר קנדי והוא בדרך לסיום הקמפיין בן 60 הימים ב-819 אלף דולר קנדי שהם כ-2.3 מיליון שקל.

על הקמפיין המאוד מוצלח הידוענית הקנדית דיני פטי. לפיטי, ילידת 1946, קריירה ארוכה של שידור וכתיבה והיא מציגה את הרעיון בתוכניות בטלוויזיה הקנדית. בין השאר היא מספרת שמדובר בפרויקט שנהגה עוד בשנות התשעים.

דף של סופר בשם דוויד (אבוקדו) וולף העלה סרטון פרסום להמצאה וקיבל 17 מיליון צפיות. אין סיבה לחשוב שבחינם.

וצריך להגיד שזה לא באמת רעיון אדיר אלא חביב בלבד. כף מסננת עושה את העבודה באותו הזמן ובלי להרים שום דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

3. קופסת האוכל המופלאה

בשבוע שעבר הסתיים הפרויקט של Prepd במסגרתו קופסת אוכל המכילה קופסאות קטנות בתוכה בהן לוקחים אוכל לעבודה - כשאפליקציה ייעודית מסדרת הכל על פי דיאטה שנקבעה מראש.

עמוד המוצר

מספרים: קופסה אחת עלתה לצרכן 50 דולר שהם לא סכום עצום לפריט מעוצב. הפרויקט הצליח לגייס 1.2 מיליון דולר ב-36 ימי הקמפיין מ-11 אלף מזמינים שיקבלו את המוצר ביוני. כבר ביום הראשון הם הכניסו 38 אלף דולר. גופי תקשורת נחשבים מאוד התלהבו ושיתפו בהתלהבות את הרעיון.

וצריך להגיד ש אולי הם ראו משהו שאנחנו לא. כולה קופסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully