וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה נצפו גל אוחובסקי וצביקה הדר

רונית מטיאס

2.3.2016 / 13:38

רונן טוב מתרגש, ערן קראוס גוזר, משה סיני ספורטיבי, ליאת ושלום מוליוב מפרגנים

קונספט זהב

אורן רווח, חני דניאל, גספר רסמוסן, גיום דה פיירבורג, ערן קראוס, ג'יזל ונטר, דפנה קינקס. רונית מטיאס,
אורן רווח, חני דניאל, גספר רסמוסן, גיום דה פיירבורג, ערן קראוס, ג'יזל ונטר, דפנה קינקס/רונית מטיאס

גספר רסמוסן, סגן נשיא ומנכ"ל קליניק אירופה, מזה"ת ואפריקה; גיום דה פיירבורג, מנהל קליניק מדינות אירופה; וג'יזל ונטר, מנהלת הדרכה קליניק אירופה, מזה"ת ואפריקה, נחתו בישראל לרגל פתיחת חנות קונספט ראשונה של קליניק בקניון הזהב בראשל"צ. קליניק, הנחשב לשם מהמובילים בעולם הקוסמטיקה בארץ ובעולם, נוהג לחדש ולשפר את השירות ללקוחות, וכחלק מהאג'נדה נפתחה חנות הזהה לחנויות המותג בעולם תחת הקונספט Service as You Like it בה ניתן ייעוץ, טיפול ואיפור אישי בחנות שכולה קליניק.

אורן רווח, חני דניאל, גספר רסמוסן, גיום דה פיירבורג, ערן קראוס, ג'יזל ונטר, דפנה קינקס. רונית מטיאס,
איתי זמיר, גיל גזית, אלי גיספאן/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר אמר כי חנות הקונספט של קליניק היא צעד נוסף בהתפתחות המותג שבאה לחזק את המודעות לו, ליצור חווית קניה משלימה במטרה לחזק את ערכי המותג ולבנות קהל לקוחות נאמן בחנות וברשתות הפארם.

במשיקים: ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל; איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל; דפנה קינקס, מנהלת הדרכה קליניק ישראל; חני דניאל, מנהלת מכירות חנות קליניק; גיל גזית, מנכ"ל קניון הזהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קוביות בגלריה

יוסף פרס, רונן טוב ובנו גיא, ישראל מקוב.. עזרא לוי,
יוסף פרס, רונן טוב ובנו גיא, ישראל מקוב/עזרא לוי

בגלריית תירוש נפתחה "קוביות בונות חיים"- תערוכת עבודות קונספט, עבודת אמנים שנערכה בשנה האחרונה. עמותת נאמני המרכז הרפואי שניידר בשיתוף בנק דיסקונט, פנו ל-100 אמנים בבקשה לצייר על משטח עץ מיוחד בגודל 40X40 ס"מ, עבודה שנושאה קרוב לליבם.

בין הנענים: סיגלית לנדאו, ערן שקין, טלי נבון, וגידי רובין. עד כה גויסו 200,000 ¤ ממכירת יצירות, שיופנו למימון ציוד למכון הנפרולוגיה ויחידת הדיאליזה במרכז שניידר לרפואת ילדים.

התרגשו: רונן טוב, יו"ר אגודת הידידים והמשנה למנכ"ל מיטב דש ובנו גיא; פרופ' יוסף פרס, מנכ"ל בית החולים; שולמית נוס, אוצרת האמנות של בנק דיסקונט; גליה חזן שפן, מבעלי גלריית תירוש; ישראל מקוב, מנכ"ל העמותה.

שורדים בנמל

ליאת מוליוב   ג'יאני קיאנטו,  -שלום מוליוב. רונית מטיאס,
ליאת מוליוב ג'יאני קיאנטו, שלום מוליוב/רונית מטיאס

משה סיני, מנכ"ל ריבוק, השיק בביתן 21 ביריד המזרח בנמל תל-אביב, חנות דגל ומתחם כושר של Reebok . המוזמנים נשנשו אוכל בריאות, ובדקו את הקולקציה.

אמנון שירי דן מנשה. רונית מטיאס,
אמנון שירי דן מנשה/רונית מטיאס

בספורטיביים: ג'יאני קונטי, סגן נשיא קבוצת אדידס העולמית, שהשקיעה 2.5 מיליון שקלים בהקמת הסניף מהשקעה כוללת של 20 מיליון שקלים להקמת סניפי ריבוק נוספים; עו"ד דן מנשה, מנכ"ל יריד המזרח וצפון הנמל ואמנון שירי, מנכ"ל לוקיישן נכסים, שהעמידו לרשות ריבוק שטח של 700 מ"ר המאפשר שימוש בשטחי הדשא שסביב לחנות עבור אירועי ספורט פתוחים לקהל; ליאת ושלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל; מתמודדי "הישרדות"; רוני מאנה, על תקן בעלה של השורדת ג'ני צ'רוואני; הנהלת הזכיינית "רשת" שבאה לפרגן לריבוק, נותנת החסות להישרדות" ולעונה החדשה של המירוץ למיליון; יוסי לאור, מבעלי "גו אקטיב".

משה סיני יוסי לאור. רונית מטיאס,
משה סיני יוסי לאור/רונית מטיאס

חגיגה בפרברים

מיכל פורר, נועם סמל, דוד פורר. רונית מטיאס,
מיכל פורר, נועם סמל, דוד פורר/רונית מטיאס

בתיאטרון הקאמרי חגגו השבוע חגיגה כפולה למחזמר המצליח "ספור הפרברים", ערב אחד הוקדש לאגודת הידידים, שני לברנג'ה. על ההזמנה נכתב שבתום ההצגה תערך מסיבת ריקודים, בפועל העדיפו כולם להחמיא ולהצטלם עם הכוכבים, לנשנש תותים ולשתות יין, והמוסיקה לריקודים נותרה כמוסיקת רקע.

גל אוחובסקי צביקה הדר. רונית מטיאס,
גל אוחובסקי צביקה הדר/רונית מטיאס

במפרגנים: מיכל ודוד פורר, מבעלי ניאופארם; עו"ד קרן נהרי שהגיעה עם חברתה עינת לסר; קארן גילרמן הראל ובנה יונתן (יון) הראל ששמחה לפגוש את עליזה וד"ר אריאל יפו שיילד את בנה יון; נועם סמל, מנכ"ל התיאטרון; דרורית ורטהיים ורוני פוקס; אתי ועו"ד רם כספי.

טלי עומר גד שמרון. רונית מטיאס,
טלי עומר גד שמרון/רונית מטיאס
קרן נהרי עינת לסר. רונית מטיאס,
קרן נהרי עינת לסר/רונית מטיאס

הצוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניר גלבוע ושמוליק רזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניר גלבוע מנכ"ל קבוצת צוות 3, ערך בסינמה סיטי בראשל"צ ערב מחווה ל-2015 שהסתיימה בגידול של 20% בהכנסות והבטיח כי ב-2016 תמשיך הקבוצה להתרחב, ויוקמו סניפים מחיפה בצפון עד באר שבע בדרום. אדיר מילר נעל את הערב ואמר כי מעולם לא הרגיש בטוח יותר בהופעה בזכות מאבטחי צוות 3

גאווה ישראלית באוסקר

לי לוי וברטה. ניצן אופיר,
לי לוי וברטה/ניצן אופיר

שחקנית הטניס, סרינה וויליאמס המדורגת במקום הראשון בעולם, הגיעה למסיבת האוסקר של המגזין "ואניטי פייר" בלוס אנג'לס בשמלה בעיצובה של המעצבת הישראלית הבינלאומית גליה להב, שהלבישה גם את השחקניות ג'ין וו מגי גרייס שהוזמנו לאירוע הגאלה של הקרן למלחמה באיידס ע"ש אלטון ג'ון, לאותה מסיבה של ג'ון, הגיעה לי לוי בשמלה של מעצבת האופנה הישראלית ברטה, מי שנבחרה על-ידי המגזין האיטלקי ELLE SPOSA ברשימת חמשת מעצבי שמלות הכלה המובילים בעולם.

תמונות בתערוכה

גדעון אילת רוני חזקיהו. אייל יסוד,
גדעון אילת רוני חזקיהו/אייל יסוד

גדעון אילת, יו"ר מידרוג, בעלה של לורי אילת ז"ל צילם צילומים שהפכו לתערוכת ציורים בגלריה לאמנות קיבוץ נען. בתערוכה 30 ציורי נוף אורבניים ופורטרטים.

באמנותיים: רוני חיזקיהו, יו"ר הבנק הבינלאומי; ד"ר אילה פרוקצ'ה, שופטת בית המשפט העליון לשעבר; ד"ר אסף אילת, הכלכלן הראשי של הרשות להגבלים עסקיים; סם ברונפלד, יו"ר הבורסה לשעבר.

שינה בתשלומים

מאיר אדוני אבי ברססת. צילום: רונית מטיאס,
מאיר אדוני אבי ברססת/צילום: רונית מטיאס

אבי ברססת מנכ"ל הולנדיה–המרכז להנדסת שינה, השיק במסעדת "כתית" של השף מאיר אדוני את Dream deal-שיטת תשלומים חדשנית ובלעדית, באותה הזדמנות סיפר כי מאחר והוא רגיל לכרית ולמזרן שלו בבית, ועבודתו מאלצת אותו לטוס הרבה, הוא פיתח מזרון דקיק מתקפל, שהוא לוקח לכל טיסה, כאשר פורסים אותו על כל מיטה, מתקבל אפקט שינה דומה למזרן שיש לו בבית. אגב גם באל-על התלהבו מהמזרנים של הולנדיה, והם מככבים עתה במחלקות היוקרה במטוסי החברה. ברססת הבטיח כי שיטת התשלומים החדשה תשנה את תרבות השינה בישראל, ותאפשר לכל אחד לישון על מערכת שינה פרמיום של הולנדיה, וכמרצה לשינה הסביר כי שינה איכותית חשובה לאורח חיים בריא ולמהלך יום תקין.

ההשקה שהייתה אמורה להתקיים בשעות החשכה הוקדמה כדי לאפשר לשף אדוני לצפות בהשקת העונה השנייה של משחקי השף שעלתה באותו ערב בערוץ 2. אדוני שבדיוק נחת מחו"ל, הכין תפריט מיוחד לאירוע וקיבל במתנה מצנפת שינה לטיסה הבאה.

יין בביתן

יוסי ביתן נורית ונחום ביתן. אנצ'ו גוש סוכנות ג'יני,
יוסי ביתן נורית ונחום ביתן/אנצ'ו גוש סוכנות ג'יני

נחום ביתן מנכ"ל ומבעלי יינות ביתן, חנך בקריית אתא את הסניף ה-70 של הרשת בקניון עזריאלי.

בחונכים: ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ראש עירית קריית אתא יעקב פרץ; ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת שאמר שברשת שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת קניוני עזריאלי הנותנת מענה לקהל רחב של לקוחות באזור.

ממחזרים באיכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים זרביב, גיל ארויו וגיל לבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים זרביב, מנכ"ל אל"ה, וגיל ליבנה ראש המועצה המקומית שוהם ויו"ר ועדת איכות סביבה בשלטון המקומי, העניקו את פרס המיחזורית המצטיינת 2015" במהלך כנס סביבה 2050 במלון הילטון תל-אביב לערים שרשמו את הצמיחה הגבוהה במחזור לנפש ולערים שתושביהן הצטיינו במחזור בקבוקי משקה משפחתיים לנפש.

החיבור

אריאל תובל, מיכל ינאי וליאת בר. שוקה כהן
אריאל תובל, מיכל ינאי וליאת בר/שוקה כהן

סמסו מזל טוב למיכל ינאי ובן מוסקל שילדו אמש את בנם. קצת לפני הספיקה ינאי, הפרזנטורית של רשת עצמל''ה לריהוט ילדים, להצטלם לקמפיין החדש בחנות הדגל החדשה בבית "עצמלה" המחודש במודיעין. הקמפיין החדש ממשיך את הקו של עצמל'ה כמותג צ'לנג'ר לענקית השבדית איקאה. אריאל תובל, מנכ"ל הרשת סיפר שינאי מלווה את הרשת זו השנה הרביעית, והוא בטוח שגם השנה החיבור יניב תוצאות טובות.

בקטנה

איש העסקים והשף-קונדיטור דודו אוטמזגין יוסיף לרשימת עיסוקיו את התואר מעצב, אוטמזגין חבר לשיתוף פעולה עסקי עם חברת הנדל"ן קבוצת אלמוג, לפיו אוטמזגין ייעצב מטבחים ל Almog inspiration-פרויקט הנדל"ן החדש של החברה בקרית ביאליק. שיתוף הפעולה הושק ביום הולדתו של אוטמזגין. במברכים: אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק; הפרסומאי אבנר מכטינגר; ויקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג.

אם תנסו להזמין חדר במלון אגמים ב-13.3 סביר שתענו בשלילה, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי רשת קפה גרג, סגרו את המלון ל-3 ימים לאירוע סיכום 2015 וחשיפת פעילות 2016. עובדי, זכייני וספקי הרשת, ייהנו מהרצאות של עינב גלילי וניב אברהמי, סדנאות קפה, ארוחות גורמה, מסיבות ריקודים, מסיבות בריכה, הופעה של עומר אדם, וסטנד אפ של שחר חסון.

מיה יניב וועד עובדי סלקום השיקו את יום הנגישות במהלכו הוכרז על מינויו של שי רלר כרכז נגישות.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ואיציק לארי, מנכ"ל הטוטו, נפגשו על גג מרכז נוטרדאם להשקת מרתון ווינר ירושלים 2016, שיתקיים ב-18.3.

רשת טיב טעם תגייס במהלך מרץ 2016, כספים ל"המועצה הלאומית לשלום הילד" קופאיות הרשת יציעו ללקוחות לתרום 5 ¤ בכל קניה, סכום שיועבר למועצה.

גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק, טס ל- PIE 2016 בלאס וגאס-כנס טכנולוגיית החנייה הגדול בעולם. סלוק ידגים את הטכנולוגיה החדשה שפיתחה החברה המאפשרת כיבוי אוטומטי של החנייה הסלולרית לאחר עזיבת הרכב את החנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully