וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי באלחגיגה של ויזל ופוקס?

רונית מטיאס

13.3.2016 / 10:36

יודפת (הראל) ופנחס בוכריס מארחים, אלי שגיב משיק, אסף שניר מציג, הראל ויזל מכנס

טניס לקהילה

פנחס בוכריס, יודפת הראל בוכריס  אורי שטרסברג. אביב חופי,
פנחס בוכריס, יודפת הראל בוכריס אורי שטרסברג/אביב חופי

יודפת (הראל) ופנחס בוכריס ארחו בביתם שברמת השרון על ארוחת ערב של "רביבה וסליה" את חברי פורום הידידים של המרכז לטניס בישראל שחוגג 40 .

-גיא ידלין, יודפת הראל-בוכריס, אליעזר שקדי, ארי שטרסברג. אביב חופי,
גיא ידלין, יודפת הראל-בוכריס, אליעזר שקדי, ארי שטרסברג/אביב חופי

בחוגגים: רותי איאן פרומן, מייסד הארגון, שסיפר כי במקור מרכז הטניס אמור היה להיות ברמת גן, כשראש העיר דאז הבטיח לו שטח לבניית המרכז, הוא גייס כספים ואותו ראש עיר אמר לו שרק שחקני מכבי יוכלו להתאמן במגרשים, הוא סרב ופנה לפסח בלקין ראש מועצת רמה"ש, ששמח לתת לו את השטח שמשמש את המרכז עד היום; דליה מזור שספרה שהיא משחקת טניס יום יום כבר 30 שנה, והיא גייסה את עודד בן עמי. מרכז הטניס עוסק בהעצמה חברתית, פסיכולוגית ופיזית של ילדים ונוער באמצעות טניס, 172 מגרשי טניס בפריפריה ובשכונות מוחלשות, מקריית שמונה עד באר שבע, מנגישים לילדים את הטניס, באמצעות מלגות ייעודיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדי רם, שרון כידון,איאן ורות פרומן, מודי כידון. אביב חופי,
אנדי רם, שרון כידון,איאן ורות פרומן, מודי כידון/אביב חופי
יעל אלמוג-זכאי, בנצי צילר. אביב חופי,
יעל אלמוג-זכאי, בנצי צילר/אביב חופי

שובו של הזולנדר

-דורין אריסון אלי שגיב ודניאל דורסמן. אסף לב,
דורין אריסון אלי שגיב ודניאל דורסמן/אסף לב

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, וקובי אזולאי, מנהל חטיבת מוצרי היוקרה, נתנו חסות לסרט "זולנדר 2" עם מותג הטיפוח הניו יורקי "קיל'ס" שלוריאל מייבאת ושנחשב למעניק החסות העולמי בתחום היופי לקומדיה ZOOLANDER 2.

ג'יום ברדין, קובי אזולאי, מייקל מונטוגמרי, ג'יום מסטלוטו. רונית מטיאס,
ג'יום ברדין, קובי אזולאי, מייקל מונטוגמרי, ג'יום מסטלוטו/רונית מטיאס

המוזמנים נהנו מקוקטייל מתוק, פופקורן בקרטונים עם דמותו של בן סטילר, והתנסות במוצרי Kiehl's שפילוסופיית ההתנסות שלו היא "Try before you buy" -נסה לפני שתקנה, וככזו כוללת חלוקת דוגמיות. המוצרים מופצים ב- 42 מדינות בעולם, כשישראל היא המדינה ה-43, ושיעור צמיחה דו ספרתי. לאירוע הגיעה הנהלת קיל'ס מחו"ל שנהנו להתמנגל בדור העתיד של אנשי העסקים.

דפנה ואמיר פושינסקי. רונית מטיאס,
דפנה ואמיר פושינסקי/רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיל ונטלי סבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פוקס בסיטי

אל ויזל יעל בר זוהר. דודי פרץ,
הר​אל ויזל יעל בר זוהר/דודי פרץ

הראל ויזל, מבעלי קבוצת FOX כינס את מנהלי חברות הקבוצה לאירוע בסינמה סיטי גלילות. למעלה מ-800 מנהלי החנויות של מותגי הקבוצה, הנהלת הקבוצה ועובדי המטה של: פוקס, פוקס הום, מנגו, אמריקן איגל, ארי, ללין, נייקי, צ'ילדרנס פלייס, סאקס, צרלס אנד קית, יאנגה ובילבונג, ששמחו לפגוש את שלומית מלכה, הפרזנטורית של רשת פוקס ויעל בר זוהר הפרזנטורית של רשת ללין, שקפצו להגיד היי.

נעליים במעדניה

ענבל בוסקילה, גל פרלמן, סיגל כספי. אלירן אביטל,
ענבל בוסקילה, גל פרלמן, סיגל כספי/אלירן אביטל

מעדניית "פושון" במתחם שרונה עברה הסבה לרגל השקת קולקציית קיץ 2016 של מותג NINE WEST . את העוגות על המדפים החליפו נעליים ותיקים.

בנעולים: עופר גנזי, מבעלי קבוצת בריל; ענבל בוסקילה, בתו של שמעון בוסקילה מבעלי קבוצת בריל; גל פרלמן, מנהל מותג ניין ווסט; סיגל כספי, סמנכ"לית אסטרטגיה קבוצת בריל שטעמו לא רק מהקולקציה אלא ממטעמי המעדניה הצרפתית.

מעצבים בבית

רחלי גולדשטיין ירקוני וניבה יחיאב. רונית מטיאס,
רחלי גולדשטיין ירקוני וניבה יחיאב/רונית מטיאס

רחלי גולדשטיין ירקוני, סמנכ"לית שיווק טמבור, וניבה יחיאב, מנהלת תחום אדריכלים ועיצוב, השיקו ב NINE ROOMS ביפו שירות עיצוב עד הבית, אסטרטגיה לפתרונות ושירותים לשדרוג הבית, ומסר חדש "בבית שלי רק טמבור". מקס סרטייב, מנכ"ל טמבור אמר שהשינוי הוא תולדה של רצון להעמיד פתרונות כוללים לצרכן באיכות ללא פשרות, ולעזור לו לשדרג את סביבת המחייה שלו.

ברקת בבורסה

ניר ברקת, חני ישראל, אמה ינובר, ויורם דבש. פוקס,
ניר ברקת, חני ישראל, אמה ינובר, ויורם דבש/פוקס

ניר ברקת, ראש עירית ירושלים, הגיע לאירוע בבורסה היהלומים ברמת גן, התמנגל בקוקטייל עם חברי המועדון החברתי כלכלי של הבורסה, התרגש לפגוש במועדון חברים שלא ידע שחלקם חברי בורסה, סייר בבורסה ובאולם המסחר, גילה שיש נשים חברות בהנהלה, והרצה על מנועי צמיחה בכלכלה הישראלית.

המגדל הבוער

זהבה רבה אנריקו מסיאס. ניר פקין,
זהבה רבה אנריקו מסיאס/ניר פקין

הודעה לדיירי שכונת פארק צמרת, הזמר אנריקו מסיאס בוחן בשו שו, רכישת דירה באחד המגדלים. מסיאס נצפה עם מתווכת הנדל"ן זהבה רבה במסעדת "בני-הדייג" בנמל תל-אביב, בין סלטים לדגים הוא סגר פרטים שוליים כמו התקציב של כמה מיליונים, ודרישות כמו קומה גבוהה ופרטיות מרבית.

ים בקניון

דניאל רודריק, חורחה בטש, ג'סיקה אלזרקי, אופיר אורן, רובי רודריק. רונית מטיאס,
דניאל רודריק, חורחה בטש, ג'סיקה אלזרקי, אופיר אורן, רובי רודריק/רונית מטיאס

הקיץ שבפתח הוא סיבה טובה לפתיחת חנות הדגל הראשונה של המותג הבינלאומי 98 Coast Av בקניון עזריאלי תל-אביב, מותג בגדי ים וחוף שנוסד ב-2011 במקסיקו סיטי. לכבוד החגיגה הגיעו לארץ נציגי החברה ממקסיקו שספרו כי 98 Coast Av מביא סגנון חיים וקונספט אופנה לכל בני המשפחה, כדי שיחלקו ערכים משותפים של סגנון ואיכות. קולקציות המותג מתחלפות 2-3 בשנה עם למעלה מ-30 הדפסים וצבעים, כשהקונספט והעיצובים נעשים במקסיקו בשיתוף פעולה של מעצבים גרפיים ומעצבי אופנה.

משקפיים בברנז'ה

נטלי עטייה, רנית קוליקנט אסף שניר. רונית מטיאס,
נטלי עטייה, רנית קוליקנט אסף שניר/רונית מטיאס

אסף שניר, מנכ"ל "לוקסוטיקה" ישראל ורנית קוליקנט, מנהלת השיווק, השיקו ב"ברנז'ה" במתחם שרונה את הקולקציה הראשונה ל-2016 של מותג Ray Ban וחשפו דגמים חדשים בשפה עיצובית מפתיעה ושונה ממה שהכרנו. שניר אמר כי קולקציית אביב 2016 מסתמנת כאחת הקולקציות המשמעותיות והזכורות בציר הזמן של המותג והיא עתידה להשאיר את חותמה לשנים קדימה. קוליקנט הציגה את הדגמים כולל שני דגמים חדשים הנשענים על המוטיב הבולט של עדשות עגולות עם קריצה עיצובית מלאה בכוונה ותחכום. בין לבין דגמו האורחים מנות מהתפריט החדש של המסעדה.

פורים זהב

אביב בן יעקב, מישל אדרי, דוד ומשה גולברי. אלעד גוטמן,
אביב בן יעקב, מישל אדרי, דוד ומשה גולברי/אלעד גוטמן

דוד ומשה גולברי, בעלי רשת "סאקרה", ואביב בן יעקב, מנכ"ל הרשת, השיקו קו מוצרי איפור ואביזרי אופנה לפורים בקוקטייל ססגוני בסניף הדגל בקניון הזהב בראשון לציון. מישל אדרי, המאפרת הראשית של הרשת, הציגה את המוצרים, ובן יעקב סיפר שהרשת שהוקמה לפני כשנה וחצי מונה 33 סניפים ובמהלך השנה צפויים להיפתח 8 סניפים נוספים עם סניף דגל בתל-אביב.

מולקולריים

תמר כהן, סטפניה, זונדר, סטפנו בולונז,מירב אורן, ורז קלמנוביץ. תומר פולטין,
תמר כהן, סטפניה, זונדר, סטפנו​ בולונז,מירב אורן, ורז קלמנוביץ/תומר פולטין

תמר כהן, מנהלת חטיבת האלכוהול בטמפו, ורז קלמנוביץ, מנהל תחום מי פרימיום, ארחו את סטפניה קוגרון וסטפנו בולונז נציגי סן פלגרינו העולמית, שהגיעו מאיטליה ל-24 שעות להשתתף בסדנת אוכל מולקולרי שהעביר השף אלכסנדר (זונדר) לחני, מחלוצי האוכל המולקולרי בישראל שהכין כבד אווז בצורת לגו, "צ'יפס" לימונענע קפוא ועוגת גבינה ממדפסת תלת מימד על מצע בקבוק סן פלגרינו מותך.

בקטנה

השף ארז קומרובסקי השיק את ספרו "אפייה מהירה" באביגדור - הבית החדש של קייטרינג "ארז וחנן" בבעלות ארז קומרובסקי וחנן עזרן. במניו מנות ממתכוני הספר וארז נץ על הגיטרה. בטועמים: ז'יל גמון, מנכ"ל סוגת; עמית לבני, מנכ"ל גיתם; השפים עומר מילר, ישראל אהרוני, ורביבה אפל.

= חברת אנוטקה, בבעלות משפחת חינאווי, השיקה את חודש איטליה ברשת wine& more עם צ'זרה בנוונוטו, מבעלי יקב פיו צ'זרה שבצפון איטליה, לארוחת ערב במסעדת "קוואטרו", צז'רה שמוכר ב-55 מדינות, סיפר שהסבא רבא שלו הקים את היקב ב-1881, וסוד הצלחת יינות היקב הוא שלצד שיטות מודרניות משתמשים עד היום בשיטות מסורתיות.

= רשת עתיד ציינה 25 שנה להיווסדה בתאטרון חיפה, התלמידים הציגו פיתוחים בתחום החקלאות, התיאטרון והטכנולוגיה והציגו מוצרי סמסונג שבאמצעותם השתמשו לפיתוחי אפליקציות אנדרואיד. שר החינוך נפתלי בנט ניסה את ה – Gear VR של SAMSUNG במציאות מדומה
-ד''ר נתן לויט מנהל היחידה להפריה חוץ גופית ב''מרכז הרפואי לגליל'' בנהריה, חגג שנתיים ליחידה, הולדת 50 ילדי מבחנה ראשונים, ו-6 לידות נוספות הצפויות עד סוף מרץ. ד''ר מסעד ברהום, מנהל ''המרכז הרפואי לגליל'' ברך את שר הבריאות יעקב ליצמן שאישר לפני כשנתיים את הקמת היחידה. בחוגגים פרופ' יעקב בורנשטיין מנהל מחלקת נשים ויולדות; רעיה שטראוס, מיכאל אילוז, צביה זוגלובק.

=דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, זנח את הדיפלומטיה לטובת ביקור במוסדות עמותת "בית חם" המטפלת באוכלוסיית נפגעי נפש. קוורי הגיע ל"מרכז שילובים", אירה מונק, מנכ"ל העמותה סיפר כי בשנה האחרונה העניקו טיפול רפואי באמצעות פסיכיאטרים, פסיכולוגים, ועובדים סוציאליים לכ-60,000 מטופלים בכל הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully