וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פלאפון: נפצה את לקוחות החברה בעקבות התקלה

החל משעות הבוקר נתקלו גולשים בשיבושים בשיחות ובגלישה עקב שריפה שגרמה לתקלה. מהחברה נמסר כי כל המנויים הועברו למתג חליפי של החברה ברמלה וכי השירות חזר כמעט לחלוטין

מרכז שליטה ובקרה של חברת פלאפון, פתח תקווה. 20 במרץ 2016. ראובן קסטרו
התקלה נגרמה עקב שריפה באחד ממתגי החשמל שלה. מרכזיית החברה בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

השיבושים ברשת פלאפון לקראת סיום. החברה הודיעה כי "מרבית הלקוחות חווים כבר כעת שירות מלא בכלל זה שיחות, גלישה וסמסים, זאת בעקבות השריפה הבוקר במתג החברה בפתח תקווה. העברת כל מנויי החברה למתג השני ברמלה הושלמה בשעות הצהריים וכרגע מבוצע תהליך מושכל ומנוהל, הכולל פעולות נוספות להרחבת הקיבולת ברשת לכלל הלקוחות.

"צוותים מוגברים יעבדו במהלך כל שעות הלילה על מנת להשלים את העבודות ברשת, ולתקן את הנזקים שגרמה השריפה. בשעות הצהריים שונע למתג בפתח תקווה גנרטור חיצוני, שמטרתו לעקוף את מערכת החשמל השרופה, במטרה להחזיר את המתג לתפקוד. השבת מתג פתח תקווה לפעילות מלאה תארך מספר ימים".

במסיבת עיתונאים שערכה החברה אמר מנכ"ל פלאפון רן גוראון כי לקוחות החברה יפוצו על התקלה. גוראון אמר שלא הוחלט עדיין מה יהייה הפיצוי וההחלטה תתקבל אחרי בחינת התקלה.

שיבושים נרחבים ברשת פלאפון הורגשו במשך כחמש שעות משעות הבוקר. לקוחות דווחו על קושי להוציא ולקבל שיחות או לגלוש באינטרנט.

עוד בעסקים
הכירו: אלה השכונות היקרות ביותר בארץ
קניתם ב"מחיר למשתכן"? תתכוננו להוציא הון על שדרוגים
אלו ערים השתלמו השנה למשקיעי הנדל"ן?


מהודעת פלאפון עולה כי התקלה נגרמה עקב שריפה באחד ממתגי החשמל שלה. "בשעה 7:15 פרצה שריפה בארון החשמל, שבאחד ממתגי החברה בקרית אריה, בפתח תקוה. השריפה כובתה על ידי מערכות החברה, ללא נפגעים. כתוצאה מהשריפה חלה פגיעה בגלישה וכן בקבלת והוצאת שיחות וסמסים בקרב רבים ממנוי החברה. כל המנויים מועברים כעת למתג החלופי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות".

בהמשך עידכנה פלאפון את הלקוחות כי תהליך העברת הלקוחות ממתג החברה בפתח תקווה, שניזוק הבוקר בשריפה, למתג ברמלה מתקדם כמתוכנן והשירות חוזר בהדרגה למנויים. בשלב זה הרשת עדיין לא מתפקדת באופן מלא. "אנו ממשיכים בתהליך ובמקביל מבוצעות פעולות להחזרת המתג בפתח תקווה לפעולה".

אנטנה סלולרית, מרץ 2016. ראובן קסטרו
אנטנה של פלאפון, היום/ראובן קסטרו

בחברה המליצו להעביר את הנייד למצב wifi להמשך גלישה וציינו כי "כל המנויים מועברים כעת למתג החליפי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות".

ממשרד התקשורת נמסר כי "משרד התקשורת קיבל הבוקר דיווח מיידי על התרחשות התקלה הארצית בחברת 'פלאפון' בסמוך להתרחשותה, ומנכ"ל חברת פלאפון מעדכן את מנכ"ל משרד התקשורת על הנעשה בענין באופן שוטף. מהנדסי משרד התקשורת נמצאים בחדר הבקרה של חברת 'פלאפון' ומפקחים אישית על הטיפול, על מנת לסיים את התקלה בהקדם ולהחזיר את השרות ללקוחות החברה. חברת פלאפון הונחתה להעביר ללקוחות מידע עדכני ככל האפשר לצמצום הנזקים עד לסיום הטיפול בתקלה".

"מהבוקר אני מושבתת ולא מצליחה לא להודיע בעבודה שאני מתעכבת כי הילד שלי חולה ולא לבטל פגישות שאני אמורה להגיע אליהן", מספרת א' מרמת גן, מנויה של פלאפון, "הבן שלי חלה ונאלצתי לבלות את הבוקר במרפאה, פשוט לא הייתה לי שום דרך להודיע בעבודה שאני לא מגיעה בזמן. זה חמור מאוד מבחינתי מכיוון שאני בעמדה בכירה והמון אנשים מחכים לי לישיבה. אבל יותר גרוע מזה, אני השארתי את הילד שלי עם בייסיסיטר, שגם היא מנויה בפלאפון ואין לי שום דרך להתעדכן איתה מה שלומו במהלך השעות האלה. אני פשוט מרגישה חסרת אונים".

לפני כשלוש שנים חלה נפילה ברשת הארצית של פלאפון. התקלה שארכה כ-4 שעות, נגרמה עקב תקלה במערכת ה-HLR או במתג האיתותים. גם לקוחותיה של רשת הוט מובייל ושל רמי לוי, אשר "רוכבות" על גבי הרשת של פלאפון, סבלו מקשיים בתקשורת עקב התקלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חברת פלאפון נמצאת בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully