וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידות במימון המון: כיסא, רמקול וכבלים נוחים

אביב מזרחי

30.3.2016 / 15:36

פלטפורמות מימון ההמון מציעות לכל יזם לגייס כסף מראש מקהל שרוצה להזמין את המוצר העתידי שלו. היתרון הוא שלא צריך באמת מוצר ואפשר לראות ביקוש לפני ייצור. הדרישה: שיווק טוב. השבוע: איך להפוך לאנשים שהכי לא נרצה שיהיו לידנו בפיקניק וכבל ההטענה שיכנס לכם לארנק

SOUNDBOKS: THE LOUDEST BATTERY-POWERED SPEAKER

אם אתם מאלו שאוהבים לעשות מסיבות בטבע אבל לא בכזה גודל שתביאו גם גנרטור, אם מסיבה על חוף הים מרתקת אתכם אבל להביא כבל מהמסעדה זה מורכב ו… הבנתם: רמקול נייד במשקל של 14.5 ק"ג יכול לעשות עבורכם את ההבדל בין ערימה של חבר'ה על הדשא לכאלה שגם רוקדים.

לעמוד הפרויקט

מפתחי המוצר טוענים שמדובר במבנה קשיח ועמיד, והעוצמה של הרמקול מגיעה ל-119 דציבלים, זו בערך עוצמת הקול של מסור חשמלי או פטיש אוויר.

מה שיותר חשוב: סוללה שמספיקה לעד 30 שעות (בעוצמה לא מקסימלית). ושנטענת בשלוש שעות (בערכה 2 סוללות). החיבור: ב-PL רגיל או בלוטות'.

מספרים: הקמפיין שמסתיים בשבת יגיע ככל הנראה לאזור ה-800 אלף דולר. החברה עושה המון יח"צ ופרסום בפייסבוק ובכלל עוד הרבה לפני העלייה - והיום הכי מוצלח היה היום השני עם 432 לקוחות שהוציאו 198 אלף דולר.

רוצים גם? נשארו ב-500 דולר - לא שולחים לישראל. משלוח חינם לאירופה וארה"ב. אספקה ביוני השנה.

וצריך לומר: רק בלי קריוקי בבקשה

CONNEX: The Most Creative Self-Collapsible Universal Cable

הרעיון הבא לא ישנה את החיים של אף אחד מאיתנו אבל היי - אולי יהיה יותר נעים בכיס: קבלו את הכבל שהוא בעצם כרטיס שהופך למעין קפיץ לאייפון או לאנדרואיד. טוויסט מעולה: להדפיס עליו פרסומת, כרטיס ביקור וכדומה.

לעמוד הפרויקט

מספרים: הפרויקט בן 35 הימים יגיע לכמה עשרות אלפי דולרים. משתמשים משקיעים בממוצע 25 דולר.

רוצים גם? 11 דולר ותקבלו כבל לאנדרואיד או אפל לבחירתכם ביוני. 50 כבלים מודפסים עם הלוגו שלכם יעלו 400 דולר לאנדרואיד ו-500 לאפל.

וצריך לומר: אהבנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

The Edge: All-in-one desk solution for modern life and work

באופן עקרוני לאלו שרוב היום שלהם מורכב מישיבה מול מחשב או דף שווה להשקיע בשולחן וכיסא טובים. הכיסא הזה אינו מערכת הישיבה המושלמת - אבל כן נראה אופטימלי למי שעובד במקומות משתנים (במשרד או בחוץ).

מצד אחד הוא מספק ישיבה זקופה עם רגליים לאחור, מצד שני, המקלדת או הדף ממש מולנו. וגם, הוא מתכוונן למידות שונות והוא מתקפל לאכסון או הובלה ברכב. המשקל - 11 ק"ג.

לעמוד הפרויקט

מספרים: הפרויקט שעלה במרס צפוי להגיע ל-600 אלף דולר לערך בתום 46 ימי הפרויקט.

רוצים גם: 242 דולר יביאו את הכיסא הזה אליכם בישראל באוקטובר השנה.

וצריך לומר: שזה נראה נוח. השאלה הגדולה היא סוגיית איכות ההרכבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully