וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה שתה אביב גפן בפלורנטין?

רונית מטיאס

3.4.2016 / 13:58

משפחת אדרי תורמת, אבי פרידמן משיק, רונן אשכנזי טועם, צביקה שווימר מכריז

צמאים לאהבה

גבי ואתי רוטר פנינה ומשה אדרי. רונית מטיאס,
גבי ואתי רוטר פנינה ומשה אדרי/רונית מטיאס

ביום שישי בצהריים נערך באולם הסינמה סיטי בגלילות אירוע התרמה לעמותת צימאון, התורמים נהנו מקוקטייל, סרט מרגש על פעילות העמותה, והופעה של שלמה ארצי, שעומד בראש העמותה.

גיל וחדוה שרון ורד ואילן גרינבוים. רונית מטיאס,
גיל וחדוה שרון ורד ואילן גרינבוים/רונית מטיאס

ארצי סיפר שב-2002 כשהיה עם מיכל חלד זוגתו בהצגה "מלך האריות", הוא ראה איך השחקנים מתרימים את הקהל ואמר למיכל בואי נקים דבר כזה בישראל וכך, מקבוצת אנשים קטנה שחיפשה דרך לפעול באופן בלתי אמצעי בקרב אוכלוסייה חלשה, התגבש חזון העמותה ונוספו מתנדבים. "מיכל הרימה מפעל שכולו על טהרת ההתנדבות, יש בה אנשים שעושים עבודת קודש ולא מקבלים אגורה, לעמותה יש בסיס איתן כי היא מוסרית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילנה וישראל טראו, שמואל וענת פרנקל. רונית מטיאס,
אילנה וישראל טראו, שמואל וענת פרנקל/רונית מטיאס

ארצי הודה לפנינה, משה, וליאון אדרי על תרומת האולם והאירוח וסיפר על סיור שליאון ערך לו באולם שהיה בבניה ואיך לא האמין שיקום כזה אולם בו יופיע. במהלך ההופעה סיפר ארצי כי הוא מעריך את פול סיימון כאחד הכותבים הטובים שיש ובאחד הביקורים של סיימון בישראל התעניין מה מקור השם פול סיימון, סיימון היהודי ענה לו ששמו המקורי פנחס זימן. ארצי נתן במופע את כולו, הבטיח וקיים שאין מנוחת צהרים, נתן הופעה של החיים במהלכה ארח את שמעון בוסקילה. בנוסף לאירוע, עמותת צימאון יזמנה והקימה מכינה קדם צבאית באור-יהודה, ביום שישי עלה לאוויר קמפיין מימון המונים שכל הכנסותיו קודש למכינה-הפרויקט הצעיר של העמותה, נערות ונערים מגיעים ליצור להם עתיד טוב יותר עם הפנים לשירות צבאי משמעותי.

אריה סבן,  רוני מורנו, רמי יהושוע, דליה מורנו. רונית מטיאס,
אריה סבן, רוני מורנו, רמי יהושוע, דליה מורנו/רונית מטיאס

גיוס הכספים נעשה בלינק בו ניתן לרכוש מתנות שהן תרומה כמו כרטיסים להופעות של מיטב האומנים ומתנות לגוף ולנפש:

שלמה ארצי על הבמה. רונית מטיאס,
שלמה ארצי על הבמה/רונית מטיאס

פרידמן יש רק אחד

ניק בריטון , אבי פרידמן, אייבי פרץ, דייב הילפמן. רונית מטיאס,
ניק בריטון , אבי פרידמן, אייבי פרץ, דייב הילפמן/רונית מטיאס

לאבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס ישראל היה סופשבוע עמוס, בחמישי ארח ב-SOSA, את דייב הילפמן, סגן נשיא למכירות גלובל שהגיע לישראל לרגל טיסת הבכורה של יונייטד לסן-פרנציסקו שאמר כי יונייטד היא חברה גדולה עם עשרות אלפי עובדים אבל אבי פרידמן יש רק אחד, הילפמן אמר שישראל נחשבת לשוק עמיד במיוחד גם כשהתעשייה סובלת מתהפוכות. אם אתם מתכננים לטוס כדאי שתדעו שכל חצי שעה יש טיסה מסאן פרנסיסקו ללאס ווגאס פלאס שרות VIP לאורך הטיסה. פרידמן אמר שמדובר במוצר ייחודי שפונה לתעשיית ההייטק אבל לא רק, עם יתרון ברור של חסכון בזמן הטיסה.

שאול שמביקו, דפנה טריוואקס, אביב פרנקל. רונית מטיאס,
שאול שמביקו, דפנה טריוואקס, אביב פרנקל/רונית מטיאס

למחרת בערב, התייצב פרידמן בשדה התעופה כדי ללוות את טיסת הבכורה שהמריאה מתל-אביב לנמל הבית של יונייטד בסן- פרנסיסקו, San Francisco International ואמר כי יונייטד היא חברת התעופה הראשונה המציעה טיסות ישירות בין שתי הערים. שר התחבורה, ישראל כץ; שגריר ארה"ב בישראל דניאל שפירו אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; מרסל פוקס, סגן נשיא מכירות יונייטד הצטרפו לטקס גזירת הסרט רגע לפני ההמראה שלוותה בהתזת זרנוקי מים על המטוס.

אמיר הלוי, אבי פרידמן, מרסל פוקס, דניאל שפירו, ישראל כץ. רמי זרנגר,
אמיר הלוי, אבי פרידמן, מרסל פוקס, דניאל שפירו, ישראל כץ/רמי זרנגר

במשיקים: אייבי פרץ, מנהלת שיווק יונייטד איירליינס; שאול שמביקו, מנהל שיווק אזורי; ניק בריטון, מנהל תקשורת ויחסי ציבור בינלאומי; ודפנה טריואקס דוברת החברה בישראל מיומה הראשון.

פומה בנמל

צביקה שווימר הדר גולדמן. רונית מטיאס,
צביקה שווימר הדר גולדמן/רונית מטיאס

צביקה שווימר, מנכ"ל קבוצת דלתא ישראל, השיק את קבלת זיכיון מותגPUMA במסיבה ב"קונטיינר" בנמל יפו, שווימר הבטיח להשיק את המוצרים והקטגוריות כמו באירופה, אמר כי הוא מאמין שבישראל כמו בעולם המותג יהיה בנסיקה, והודיע על פתיחת חנות דגל ראשונה למותג PUMA בקניון TLV fashion mall של גינדי בספטמבר 2016.

אייל חומסקי אלונה ברקת ונועם לאוטמן. שוקה כהן
אייל חומסקי אלונה ברקת ונועם לאוטמן/שוקה כהן

במשיקים: נועם לאוטמן, יו"ר קבוצת דלתא; אלונה ברקת, מבעלי הפועל באר-שבע בכדורגל; משה רוזנבלום, משנה למנכל מליסרון; הפרסומאים הדר גולדמן ואייל חומסקי.

שמעון מזרחי מכבד

ענבר בארי ושמעון מזרחי. רונית מטיאס,
ענבר בארי ושמעון מזרחי/רונית מטיאס

שוקי שוורץ, פרופ' יצחק סוארי, צביקה גיור ויורם באומן בעלי טולמנס', חגגו 30 שנה לרשת באולם התצוגה המחודש בהרצליה פיתוח, שעוצב ע"י הקונספטור הבינלאומי רפאל נבות בשיתוף האדריכלית יפעת דגן בקונספט Shop in Shop.אלסיו אלסי, מבעלי ALESSI, אלברטו פראצה, מבעלי Magis, אנדראה וג'ובאני מולטני, מבעלי Molteni נצלו הגעתם לטייל באדריכלות הבאוהאוס בתל-אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גנית שטייפמן, שוקי שוורץ, רייצ'ל ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשיקים: האחים משה וליאון אדרי; ענת ואליעזר שקדי; ענת ושמואל פרנקל; ג'ורג חורש; יאיר המבורגר; אילנה וניר ברנד; ליאור רייטבליט; זיוה ושלום זיידלר.

יעקב פרי, ניצה ויובל גביש. רונית מטיאס,
יעקב פרי, ניצה ויובל גביש/רונית מטיאס
גלית שרבט וורד רוזן. רונית מטיאס,
גלית שרבט וורד רוזן/רונית מטיאס
ורד ורוני שוורץ. רונית מטיאס,
ורד ורוני שוורץ/רונית מטיאס

משפחת מוליוב רצה

ליאת, ספיר, גדעון, עדי ושלום מוליוב. ליאור משה,
ליאת, ספיר, גדעון, עדי ושלום מוליוב/ליאור משה

ליאת מוליוב, הפיקה את מירוץ הבינתחומי ה-3 לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו, בוגר הבינתחומי, שנפל במלחמת לבנון השניה. במירוץ, בחסות מותג הנעליים סקצ'רס, השתתפו למעלה מ-1000 רצים, ביניהם לאה שנירר וילדיה רפאל ומיה; האמנית ורד רוזן מבעלי קנדה ישראל; מוליוב ובתה ספיר סטודנטית בבינתחומי. במעודדים: גדעון מוליוב, מבעלי קבוצת mgs; שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס; עדי מוליוב, מנכ"לית סקצ'רס. אילן מורנו, אביו של מורנו ז"ל, הודה לרצים ומשה פדלון, ראש עירית הרצליה, הבטיח כי במירוץ הבא שיתקיים בפארק הרצליה, יחנך מסלול ריצה על שמו של מורנו.

רונן אשכנזי טועם

יניב בן יוסף, רונן אשכנזי,  שאול בן אדרת, קרן חן גנון. רונית מטיאס,
יניב בן יוסף, רונן אשכנזי, שאול בן אדרת, קרן חן גנון/רונית מטיאס

השף שאול בן-אדרת ירד ממסעדת התרנגול הכחול שבקניון G צמרת לחנות הגבינות בקומה השניה ולא כדי לקנות גבינה, בן-אדרת העביר סדנה בסניף החדש של רשת בוטיק "בית הגבינות" החוגגת 20 שנה, ומתמחה בייצור גבינות וסלטים על-פי מתכונים מקוריים בלעדיים. אדרת הכין סלט סלק עם גבינת סנט מור בורלה; גבינת פיקורינו צלויה בדבש; שקשוקת תרד בגבינת קשקבל; ופסטת ארטישוק וגבינת גרוגונזולה.

בטועמים: רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל; אילן דניאל, מנכ"ל מתחמי G ת"א; וקרן חן גנון, מנהלת השיווק החדשה של G צמרת.

אביב גפן מפרגן

אביב גפן, שני פרידן, יהונתן גפן. אסף לב,
אביב גפן, שני פרידן, יהונתן גפן/אסף לב

רן בר-לב, פתח בגלריית רביעיית פלורנטין תערוכה חדשה, במשיקים שני פרידן ואביב גפן, חבר ילדות של בר-לב, שחבר לחלק מהיצירות עם עבודות סאונד. בר-לב עיצב לגפן את רוב כריכות האלבום ואף צייר את הדיוקן האייקוני על האלבום 'עכשיו מעונן'. יונתן גפן כל-כך התרגש שהגיע חצי שעה לפני פתיחת התערוכה. המוזמנים לגמו וודקה פינלנדיה.

המטוס המתוק

נטע לוקר וניר דגן. אלירן אביטל,
נטע לוקר וניר דגן/אלירן אביטל

ניר דגן, מנכ"ל "ארקיע" ונטע לוקר, מנכ"לית רשת מסעדות מוזס בבעלות קבוצת ירזין, השיקו שיתוף פעולה במסגרתו מטוס ארקיע מותג בלוגו של רשת מוזס בקו תל-אביב-אילת. בגלל אורך הטיסה הקצרה לא יוגשו המבורגרים אך כן יוגשו קינוחים ממסעדת מוזס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניב הראל , גו'זף עליטש וצביקה גנדלמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעת כושר

ניב הראל, מנכ"ל ומבעלי רשת הלואו קוסט ICON FITNESS מבית מועדוני הכושר HOLMES PLACE ערך לצביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה סיור לרגל פתיחת הסניף הראשון של הרשת בחדרה בתחילת מאי.

גדול ביפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני סומך, שחר ניר, יוסי ברודני/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, ובני סומך סגנו, פרגנו לשחר ניר, שפתח סניף חדש של רשת ג'אפן ג'אפן בקניון עמי בוטיק בגבעת שמואל. ניר אמר שהוא שמח להציב סטנדרט גבוה בכל הקשור למטבח האסייתי הכשר. רשת JAPAN JAPAN הפועלת 6 שנים, היא רשת מזון אסייתית המתמחה במטבח אסייתי ויש לה 10 סניפים בפריסה ארצית המבוססים על יסודות המטבח הסיני, יפני ותאילנדי, אותם שחר לומד ומלמד במזרח, שם הוא משכיר מטבחים ובוחן עובדים. את מרבית המוצרים הרשת מייצרת באופן עצמאי, מנודלס ועד רטבים מיוחדים.

לובשים קיווי

נעמה כהן בתיה בשיר. רונית מטיאס,
נעמה כהן בתיה בשיר/רונית מטיאס

בתיה בשיר, מנהלת שיווק רשת KIWI המתמחה בבגדי ילדים, ונעמה כהן, מנהלת אזור, הגיעו בשעת בוקר מוקדמת, לפני פתיחת החנויות בקניון עופר הגדול פתח-תקווה, כדי להשיק את קולקציית אביב-קיץ 2016. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר בקפה ג'ו וחשיפה ראשונה לקולקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully