וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: לאיזו חתונה הלך רני רהב?

רונית מטיאס

20.4.2016 / 13:12

מה עשה אורן רווח בחדרה, לאיזו חברה עיצב פיליפ סטארק נעליים, מי הגיע לפתיחת שופרד, ומי חגג עם מוזיאון ההרמיטז'

סנט-פטרסבורג ירושלים

אירינה ומיכאל ב. פיוטרובסקי, אמיר ג. כבירי, רייצ'ל ויצמן. רונית מטיאס,
אירינה ומיכאל ב. פיוטרובסקי, אמיר ג. כבירי, רייצ'ל ויצמן/רונית מטיאס

במוזיאון ישראל בירושלים, נערך ערב הגאלה של מוזיאון ההרמיטז', בסימן הצדעה לכינון 25 שנה ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל ורוסיה, ולכבוד חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, באירוע הוכרז כי ב-2018 מוזיאון ההרמיטז', יציג לראשונה אי פעם, תערוכה כוללת של אומנות ישראלית עכשווית ברוסיה, התערוכה תהיה בסימן 70 שנה לישראל, וזו תהיה הפעם הראשונה בה תוצג תערוכה מאוספי מוזיאון ישראל.

עמית  מרום אירית פרלמן. רונית מטיאס,
עמית מרום אירית פרלמן/רונית מטיאס

בדצמבר 2016, תוצגנה במוזיאון ההרמיטז', מגילות ים המלח שכמעט ואינן מוצאות מחוץ לישראל, במאי 2017, תתקיים תערוכה של אלכסנדר ארכיפנקו מאוספי מוזיאון תל-אביב. המוזמנים נהנו מקוקטייל, ארוחת ערב של השף עומרי מגל, מכירה פומבית, והופעה של מיכל שפירא. האירוע נערך במעמד אירינה וד"ר מיכאיל ב. פיוטרובסקי, מנהל מוזיאון הרמיטז', שהגיעו במיוחד מרוסיה, אמיר ג. כבירי, נשיא קרן מוזיאון הרמיטז' בישראל, ונאמני הקרן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עמיחי ושרלי עורקבי, הילה זמיר ושי. רונית מטיאס,
עמיחי ושרלי עורקבי, הילה זמיר ושי/רונית מטיאס

מי ומי במיאמי

ג'יי פיליפ פארקר, יוסי ויליגר, דין ובני בלוך. רונית מטיאס,
ג'יי פיליפ פארקר, יוסי ויליגר, דין ובני בלוך/רונית מטיאס

איש העסקים דין בלוך, השיק במלון הילטון תל-אביב, את פרויקט המגורים One River Point' שבמיאמי שנבנה בהשתתפות האדריכלים רפאל ויניולי ואדריאן זקה, מנהל מלונות ואתרי נופש. במשיקים מיכל אמדורסקי, חברת ילדות של בלוך; יפעת קרני, מנהלת השיווק של "ארקפה"; האב הגאה בני בלוך; איש העסקים יוסי ויליגר.

ענת ורונן יוסטר. רונית מטיאס,
ענת ורונן יוסטר/רונית מטיאס
יפעת קרני ועמית לדרמן. רונית מטיאס,
יפעת קרני ועמית לדרמן/רונית מטיאס
דין בלוך ומיכל אמדורסקי. רונית מטיאס,
דין בלוך ומיכל אמדורסקי/רונית מטיאס

סרוגים

צביקה  זק, רעות יצחק סיגרון, ג'קי גונגרדי. צילום: רונית מטיאס,
צביקה זק, רעות יצחק סיגרון, ג'קי גונגרדי/צילום: רונית מטיאס

במכולה ענקית בשוק הנמל בתל-אביב, נפתחה חנות פופ-אפ של כתר פלסטיק, זהה ערים שוחרות עיצוב בעולם. בחנות נמכרים מוצרי החברה, בדגש על סדרת הסרוגים שהושקה לפסח, והוצגה לראשונה בספטמבר ב"דיזיין ג'נקשן" designjunction-אחד המתחמים המרכזיים של שבוע העיצוב בלונדון, ועוררה עניין רב.

בסדרה כ-30 מוצרים עשויים פלסטיק גמיש ורך בדוגמה סרוגה, שנולדו לאחר חודשי עבודה ארוכים. המוצרים משווקים באירופה ובארצות-הברית, ולאחרונה נחתמו חוזים עם "טארגט" ו"לידל". צביקה זק, מנכ"ל כתר לייף-סטייל, אמר כי כתר היא חברה גלובאלית, וככזו יש לה נוכחות בינלאומית המצריכה חקירת טרנדים, רעות יצחק סיגרון, מנהלת עיצוב ופיתוח לייף-סטייל בכתר, הציגה מחברת השראות של סבתה ז"ל, שבה דוגמאות סריגה שסרגה לה ולאחיה כשהיו ילדים, והיוותה השראה לעיצוב הסדרה.

שופרד בכיכר

שופרד-קרן  פרנסס, עופרה רייף שמלצר, קרן ברא"ז, ענבל שמלצר, קתרינה חילר. צילום: רונית מטיאס,
קרן פרנסס, עופרה רייף שמלצר, קרן ברא"​ז, ענבל שמלצר, קתרינה חילר/צילום: רונית מטיאס
עופר ואלון יונסוף. רפי דלויה
עופר ואלון יונסוף וקארל פרידריך שויפלה/רפי דלויה

האחים עופר ואלון יונסוף, פתחו בכיכר המדינה בתל-אביב, חנות ראשונה של מותג תכשיטי ושעוני היוקרה Chopard .

משה ורג'ין גנזי. צילום: רפי דלויה,
משה ורג'ין גנזי/צילום: רפי דלויה

החנות נפתחה בעקבות שנות עבודה משותפת במהלכן ייצגה רשת תכשיטי JB את חברת שופארד בישראל. שתי החברות החליטו על עליית שלב במערכת היחסים, ופתחו בוטיק ראשון מסוגו למותג שופארד, שינוהל על-ידי צוות תכשיטי JB . המוזמנים נהנו מקוקטייל ופגישה עם בעלי חברת שופרד קארל פרידריך וכריסטין שויפלה, שהגיעו במיוחד מחו"ל. החנות שנפתחה בצמוד לחנות JB שהושקה באותו מעמד.

אבי וירמה מיכאלי. צילום: רפי דלויה,
אבי וירמה מיכאלי/צילום: רפי דלויה
לובה יעקובסון, ורד רוזן, רונית שבירו. רונית מטיאס,
לובה יעקובסון, ורד רוזן, רונית שבירו/רונית מטיאס

ויחייכו המלאכים

שלווה הסל, גילה לפידות, עתליה שמלצר. צילום: אלירן אביטל,
שלווה הסל, גילה לפידות, עתליה שמלצר/צילום: אלירן אביטל

גילה לפידות, מבעלי קבוצת לפידות, משוררת וסופרת, השיקה ב"וינו סוקה" בהרצליה, את ספרה השביעי ,"ויחייכו המלאכים" - ספר שירים שלישי המאגד כ-60 שירים, ביניהם שירים מספרה הראשון "אנשים כפרחים", שזכה להערכה מהנשיא לשעבר שמעון פרס. הבעל עמי לפידות, נשיא קבוצת לפידות, הרים כוסית לחג וברך את המוזמנים, המלחין והמנצח גיל שוחט, היה על החלק המוסיקלי.

במשיקים: קובי אלינור ואילן, ילדיהם של לפידות; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; נירה ואוריאל רייכמן; לינדה ויצחק סגול; מרטי ואבי פזנר; עתליה שמלצר; נורית ופרופ' יוסי לסינג; צילה וגיורא ירון; שלווה ויורם הסל; עופרה וחיים יעקובי; דליה ומשה ממרוד.

קזבלן בחדרה

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, צפה אמש בהצגה קזבלן בהשתתפות 30 דיירי "דיור גל" - מסגרת שיקומית חינוכית קהילתית לבוגרים בגילאי 18 ואילך שהוקמה ב-1992 ומתגוררים בה 130 דיירים ב- 7 בתים בחדרה. לפני כחצי שנה צפו הדיירים בקזבלן, פגשו את עמוס תמם, והחליטו שהם מעלים בעצמם את ההפקה.

בצופים: אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה; איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל; ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל; ואלי גיספן מנכ"ל מאק בישראל.

מלאה אליה

שלום מוליוב, לאה שנירר, ליאת מוליוב. צילום: רונית מטיאס,
שלום מוליוב, לאה שנירר, ליאת מוליוב/צילום: רונית מטיאס

לאה שנירר, בעלת "פילאטיס פיתוח", חגגה יום הולדת 58 בביתה שבהרצליה-פיתוח, לכבוד החגיגה, חברה שנירר לעמותת ל.א. לאלימות נגד נשים שרות גלעדי ז"ל הייתה היו"ר שלה. בנאום מרגש על הבמה הבטיחה לחוגגים כי היא תפנה לכל אחד מהם בבקשת תרומה ואסור להגיד לה לא כי היא חופרת, שנירר אמרה שלא מדובר בתרומה כספית אלא בתרומת זמן ותשומת לב לנשים ולילדים שכל כך זקוקים לה כמו הליכה בים, ארוחה, יציאה לבילוי כמו קולנוע או תיאטרון, כל אחד על-פי יכולותיו. ביציאה קבלו האורחים מתנה מ-conceptbox שהכילה שלל פינוקי יופי.

אביב גלעדי לורנס בנדר. רונית מטיאס,
אביב גלעדי לורנס בנדר/רונית מטיאס
דודו ונונו הילי לוי. צילום: רונית מטיאס,
דודו ונונו הילי לוי/צילום: רונית מטיאס
אביב גלעדי. רונית מטיאס,
אביב גלעדי לורנס בנדר/רונית מטיאס

בחוגגים: פרי ואביב גלעדי, בנה של רותי גלעדי ז"ל, שארחו את מפיק העל לורנס בנדר; רוית ועופר נמרודי; רג'ין גנזי.

יוסי כהן, חלי ואייל דוידס. צילום: רונית מטיאס,
יוסי כהן, חלי ואייל דוידס/צילום: רונית מטיאס
צחי ולאה שנירר. צילום: רונית מטיאס,
צחי ולאה שנירר/צילום: רונית מטיאס

לילה לבן

יואב וגילה הורביץ. רפי דלויה,
יואב וגילה הורביץ/רפי דלויה

זוהר ויואב הורביץ, מנכ"ל אוויס ומי שמסומן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, חיתנו במלון דויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, את בנם רועי ודניאל דריקס. הרב יצחק גרוסמן, הרב של מגדל העמק חיתן. ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו בתום החופה, כדי לא להעיק על האורחים עם סידורי ביטחון, אורגן להם חדר צדדי. טל חובש מ"פלפל פרודקשן" הכין טונה וסלומון צרובים בגריל, מקרון פיסטוק במילוי פאטה כבד ברוטב פירות יער, פילה בקר ברוטב יין אדום עם בטטה ,ולקינוח עוגיות שוקולד צ'יפס. טל שרף הפיק את החתונה האלגנטית שכולה בלבן, רוני יהלום עיצב.

הילה ורני רהב. רפי דלויה,
הילה ורני רהב/רפי דלויה

כלת השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן טל,אסי שמלצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות, ואילן טל, מנכ"ל אופל ישראל, השיקו במתחם קסטיאל, את האופל אסטרה החדשה. שמלצר אמר שהוא נרגש להשיק את הכלה ל-2016-מכונית חדשה שנבחרה ע"י 56 עיתונאי רכב מובילים באירופה כמכונית השנה, ואמר שהוא צופה שהיא תציב אתגר למתחרים, בהתייחס לליסינג-הכובע השני של קבוצת שלמה החזקות, אמר שהצרכנים הופכים להיות יותר אוהבי נוחות והתחום ימשיך ויצמח.

לדרוך על פיליפ סטארק

ג'וני אלבז. רונית מטיאס,
ג'וני אלבז/רונית מטיאס

ג'וני אלבז, מנכ"ל חברת קפלה, השיק את קולקציית קיץ 2016 למותגי Grendha, Ipanema ו- Rider וחשף את Ipanema with STARCK-קולקציית סנדלים וכפכפים ייחודית, פרי שיתוף פעולה עם מעצב העל פיליפ סטארק. קולקציית Ipanema with STARCK נותנת פרוש חדש לכפכפי הקיץ העיצוב המינימליסטי אורגני חושף סנדלים מתוחכמים בגוני שחור לבן. בנוסף הוצגה קולקציה צבעונית וססגונית לגברים, נשים וילדים של מותגי החברה ביניהם Grendha, Ipanema ו- Rider

הי דרומה

אבי כהן , לי אפיק, וניר דוד. רון בן נעים,
אבי כהן , לי אפיק, וניר דוד/רון בן נעים

באילת נפתח הסניף ה-8 של רשת "אירוקה" בטיילת נפטון. אחרי קוקטייל, קביעת מזוזה, וגזירת סרט, אמר אבי כהן מנכ"ל קבוצת אירוקה, שהוא נרגש שהרשת שהחלה דרכה באילת לפני 28 שנה, פותחת בה את הסניף השמיני המתווספים לסניפים במול-הים, פארק הקרח, הילטון, רויאל-ביץ', ביג אילת, בית הגשר והמלך שלמה. ניר דוד נעימי, מנכ"ל מלון רימונים אילת, קפץ לברך. רגע לפי פיזור, נהנו המוזמנים מתצוגת אופנה של קולקציות הקיץ של מותגי: גוצ'י, דיור, פרדה, פנדי, דולצ'ה וגבנה, טורי בראץ, ארמני, סלין, מארק ג'ייקובס, רייבן ואוקלי.

נעולים עליהן

צביקה רוזנטל, קסניה טרנטול, גאלה בנסימון, יואב גזית. אלירן אביטל,
צביקה רוזנטל, קסניה טרנטול, גאלה בנסימון, יואב גזית/אלירן אביטל

קניון עזריאלי הוד-השרון מתרחב ומשדרג את תמהיל העסקים, לכבוד המעמד, נפתח השבוע הסניף ה-57 של רשת ההנעלה אלדו, רשת בינלאומית המתמחה בעיצוב נעליים, תיקים, ותכשיטי אופנה. גודל החנות כ-100 מ"ר והיא ממוקמת בקומה הראשונה מתוך שתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully